Miten vaipan saisi pysymään lapsella päällä???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lakanoiden pesuun kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lakanoiden pesuun kyllästynyt

Vieras
POika 2v3kk ja kuivaksi opeteltu kuukauden verran ja nyt oppinut pari iltaa sitten ite riisumaan vaipan ja joka ilta sen saa käydä miljoonaviis kertaa laittamassa takasi ja silti se kerkee pissimään ja kakkimaan vähän väliä sänkyys.. Ihan teippivaipat on käytösä voiskohan olla apua housuvaipoista onko ne hankalempi ottaa ite pois? Ei jaksais joka päivä moneen kertaan lakanoita pestä eikä oo aikaa vieressäkään vahtia ettei riisuis sitä vaippaa ku unille rupee..
 
Auttaiskohan, jos käytäisit illalla muutaman kerran peräkkäin potalla ennen nukkumaanmenoa? Että varmasti rakko ja suoli tyhjenee kunnolla, eikä tarvi sitten sänkyyn pissiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Auttaiskohan, jos käytäisit illalla muutaman kerran peräkkäin potalla ennen nukkumaanmenoa? Että varmasti rakko ja suoli tyhjenee kunnolla, eikä tarvi sitten sänkyyn pissiä.

varmasti kokeilemisen arvonen juttu.. tosin kakka ei oo tähän mennessä vielä kertaakaan tullut muualle kun housuun tai vaippaan..

ja niitä housuvaippoja taidan kyllä kokeilla vaikkei niitä muullon tarvita kun öisin ja satunnaisesti päikkäreillä..
 
älä merkkiä vaiha, se on ihan sama juttu meilä ja housuvaipalla.. =D
meiän pikkumies ottaa kans vaipan pois kun menee nukkumaan, ja mä saan olla kokoajan sitä vahdata ja laittaa takasin. kun sänky on aina märkä..
housuvaipan saa yhtä hyvin pois, kuoriutumalla siitä. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Jeesusteipillä? :saint: :ashamed:

Tätä olen joskus jo miettinyt...
Meillä siis sama ongelma kuin ap:llä. Viimeksi eilen illalla meni koko sänky pesuun, kun neiti oli riisunut vaipan pois ja pissannut sänkyyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Auttaiskohan, jos käytäisit illalla muutaman kerran peräkkäin potalla ennen nukkumaanmenoa? Että varmasti rakko ja suoli tyhjenee kunnolla, eikä tarvi sitten sänkyyn pissiä.

varmasti kokeilemisen arvonen juttu.. tosin kakka ei oo tähän mennessä vielä kertaakaan tullut muualle kun housuun tai vaippaan..

ja niitä housuvaippoja taidan kyllä kokeilla vaikkei niitä muullon tarvita kun öisin ja satunnaisesti päikkäreillä..

Entäs auttaisikohan se, että veisit lapsen sänkyyn vasta sitten kun kakka on tullut vaippaan. Ei kait varmaan kakkaile enää montaa kertaa peräkkäin?

Meillä nyt tytöllä kuivaksiopettelu on siinä vaiheessa, että kakka on saatu pottaan jo kaksi kertaa!!!!! Jippii!!! Kyllä tämä tästä.... Muuten eka kakka tuli pottaan sen jälkeen, kun lain asin kirjastosta kirjan, joka käsitteli pottailua ;) Tästä tyttö innostui itsekin kakkamaan pottaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Entäs auttaisikohan se, että veisit lapsen sänkyyn vasta sitten kun kakka on tullut vaippaan. Ei kait varmaan kakkaile enää montaa kertaa peräkkäin?

Meillä nyt tytöllä kuivaksiopettelu on siinä vaiheessa, että kakka on saatu pottaan jo kaksi kertaa!!!!! Jippii!!! Kyllä tämä tästä.... Muuten eka kakka tuli pottaan sen jälkeen, kun lain asin kirjastosta kirjan, joka käsitteli pottailua ;) Tästä tyttö innostui itsekin kakkamaan pottaan.

varmastii muuten mutta kakkaa muutenki niin epäsäännöllisesti ettei todellakaan joka päivä, ja osaa kyllä mennä niin piiloon kun kakkahätä tulee etten mä vaan huomaa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vireas:
Yöhaalari? Vaippa väärinpäin jottei saa teippejä auki? body ja puolipotkarit sinne alle


Body ja puolipotkarit melkein 2,5-vuotiaalle? Johan tuon ikäinen käyttää kokoa 98, ei taida sen kokoisina paljon olla valikoimissa ; )
 

Yhteistyössä