Miten vaikeaa voi olla ystävän löytyminen..!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Alkaa jo masentaa.. Oon tavannu täältä kautta kaks äitiä lapsineen, toisen kanssa yhteydenpito jäi, oltiin niin erillaiset ja hän vielä teini vaikka lapsi jo olikin. Toinen taas mua huomattavasti vanhempi, ihan kivaa ja monesti nähtiinkin, mutta nyt hänellä ei enää ole ollut halua nähdä ja sopia tapaamisia. Kaikenlisäks mun pitäisi aina kyläillä vaan heidän luonaan, ei sitäkään aina jaksa. Varsinkin kun mun on liikuttava julkisilla pitkä matka heille, kun hänellä taas olisi auto käytössä.

Nyt siis olen etsinyt uusia tuttavuuksia täältä netin kautta, ja saanutkin pari vastausta. Toisen kanssa kirjottelin jonkun aikaa ja vaikutti oikeen mukavalta tyypiltä. Mutta sitten ei vastannutkaan enää viesteihini!? Toinen ei vastannut edes ekan viestin jälkeen.

Vanhat kaverit on jääneet, heillä on baari ym. tärkeämpiä.
Ainoa ystäväni on oma siskoni, jonka kanssa soittelen päivittäin ja nähdään usein.

Puistoissa ei ikinä ole ketään samaan aikaan, ja perhekahviloita ei oikeen kohtuullisen matkan päässä ole. Eikä avointa päiväkotiakaan.

Tuntuu vaan niin surkealta, että kukaan ei tosiaan halua olla muhun yhteydessä tai tutustua paremmin. Ja nuorikin olen vielä, ihan tavallinen ihminen, positiivinen ja viihdyn paremmin kuin hyvin viikonloput kotona lasten kanssa, tai sitten jos olisi kavereita, niin heitä tavaten. En siis juokse baareissa ja ole mikään teini pissis.

Mikähän tässä on niin vaikeeta.. Ei voi olla totta että mulla ei oo yhtään ystävää, ei edes kaveria!

Missä asut? Suomi on täynnä sun tilanteessa olevia äitejä, usko pois. Täällä on jatkuvasti topicceja samasta aiheesta, josta avasit. Et ole yksin yksin. ;)

On tässä missä nyt asutaan, ollaan asuttu vaan hetki ja talvella ei kukaan ulkoile samaan aikaan. Pari päivää sitten näin ekan kerran naapurin lapsineen pihalla samaan aikaan meidän kanssa, kesällä kyllä juteltiin hiekkiksen raunalla usein.
Ja nyt ollaan vielä muuttamassa, eli ei mitään tietoa onko uudessa pihassa sen enempää lapsia, suurin osa asunnoista kuitenkin on sen kokosia, ettei luulis lapsiperheiden niihin muuttavan. Yksiöitä ja kaksioita.

Mulla on tuolla ilmotus jossa haen ystäviä ja s-posti osote, mutta ei kuulu vastauksia. Ja on ollut ennenkin, jossa haen seuraa lenkille, shoppailuun ja muuten vaan yhdessä tekemiseen ja tapaamiseen. Mutta ei..

Ja pk-seudulla asun, ikää 22v.

No jos olet tavannut vain pari ihmistä ja ei ole natsannut niin älä lannistu!:)
Minäkin olen ystävän saanut kolmesta paikkakuntani äidistä vaikka montaa olen tavannut/kirjotellut "äitijuttuja" :D
Aina ei natsaa vaikka olisi kuinka mukava ja ihana, ei niissäkään joista ei sen läheisempiä ystäviä tullut,mitään vikaa ollut, ei vaan ollut sitä ystävyyden "kipinää".

Ei ole sinussa mitään vikaa, jokaiselle löytyy monen monta ystävää, et vaan ole sattunut löytämään niitä vielä ;)

Kiitos tiiru, toi oli oikeesti ja aidosti tosi ihana viesti, kiitos :)

ja yhteensä olen siis tavannut 3 tätä kautta, yks kaveri joka sai muksun vähän mun jälkeen, mutta ei olla yhteyksissä enää, kirjotellut olen varmaan neljän kanssa, mutta ei enää. Yks joka saa lapsen kohta, ja jonka tunnen ennestään, on ollut puhetta että nähdään ja hänen piti ilmoitella koska sopii, mutta ei.

Kiitos tiiru, toi oli oikeesti ja aidosti tosi ihana viesti, kiitos :)

ja yhteensä olen siis tavannut 3 tätä kautta, yks kaveri joka sai muksun vähän mun jälkeen, mutta ei olla yhteyksissä enää, kirjotellut olen varmaan neljän kanssa, mutta ei enää. Yks joka saa lapsen kohta, ja jonka tunnen ennestään, on ollut puhetta että nähdään ja hänen piti ilmoitella koska sopii, mutta ei.

Olen huomannut että tosi tosi helposti noi jää jos ei satu asumaan ihan lähellä. Sillon alussa kun ei vielä ystävyyden side pitele niin katoaa nopsaan. Mullakin pari ihanaa kirjotteluystävää jonka kanssa pitäisi nähdäkkin joskus..vuosi mennyt jo.. se vaan aina jää. Se on ihan puhtaasti jäänyt ilman syytä, ei ole saanut aikaiseksi. Näissä ihmisissä ei todellakaan ole ainuttakaan vikaa, miksi jätättäisin näkemästä heitä.

Etsi siitä teidän ihan läheltä kavereita jos nyt perhealueella asustat(???) On kiva soittaa että tuutko kahville NYT. :D Taikka jos väsyttää, itkettää ja perhe-elämä potkii voi viedä kaverille kävelymatkan päähän energiajuoman ja halauksen tsemppien kera hehe (tapahtui kaksi viikkoa sitten:D)

Kyllä sinulle löytyy! Onnea ystävän etsintään vaan! ;)

Yhteistyössä