Miten usein lapsesi ovat juomisesi takia hoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No. Kerran kuussa ehkä.
Onko se sitten parempi, jos on vaikka kylpylässä, kun on poissa kuitenkin, mutta selvinpäin. Se lapsiko sen tietää sitten, että missä sä olet ja kuinka kännissä tai selvinpäin ja onko sillä sille jotain väliä, kun olet poissa kuitenkin. :)

Oliskohan poju ollu hoijossa, minun viihteelle lähön takia 3krt/3,5vuodenaikana
Mutta vähintään kerran kuussa on mummolassa yötä 1-4 päivän reissuja ja sen takia ku tykkää olla.Ja toisessa mummolassa saattaa olla yhen yön reissuja useamminki kuukauessa.

ööö.. aina kun mä juon edes lasillisen katson että lapseni on hoidossa!

ja kertoja on noin 1krt/2kk, ei kyllä mene ihan tasaseen että jos sanon että 6krt vuodessa niin menee helpommin.

Eivät ole koskaan olleet. Yksittäisiä öitä ovat kaksi vanhinta olleet yökylässä isoäidillään. Lähinnä siksi että se on sekä lapsista että mummista mukavaa.

Enkä itsekään pistä pahakseni. ;)

Juomisella ei ole ollut osuutta asiaan.

Olen kyllä avannut pullon lasten poissaollessa, mutta olen tehnyt sen myös heidän kotona ollessaan.

Nytkin on saunasiideri nenän edessä.

Käyn viihteellä noin kerran kuussa tai harvemmin ja tuolloin mies on lapsen kanssa kotona. Yökylässä lapsi ei ole vielä ollut kun on ikää vasta vuosi ja 2kk mutta niin kylläkin, että olemme koko porukka olleet mummoloissa (mummoloihin 300 km) ja olemme miehen kanssa ollet illalla ulkona lapsen jäädessä mummon luo nukkumaan. Aamuksi on sitten palattu takaisin.

Aina ei tule juotua kun on viihteellä, mutta kaipaan kyllä melkein kuukausittain pientä irtiottoa kotoa... Sitten taas jaksaa olla hyvä äiti
B)

Tytöllä ikää nyt piakkoin puoli vuotta ja kerran on ollut yötä hoidossa ja mitä me silloin miehen kanssa tehtiin jääköön tässä vaiheessa salaisuudeksi, mutta joo jonkunlaisesta viihteestä oli kyllä kysymys joo. ;) Ja miksikö "näin usein"? Ihan kuule siksi kun se oli kivaa. :D Ja kävikö omantunnon päälle? Eipä käynyt. :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 23:14 NuoriAikuinen kirjoitti:
Tytöllä ikää nyt piakkoin puoli vuotta ja kerran on ollut yötä hoidossa ja mitä me silloin miehen kanssa tehtiin jääköön tässä vaiheessa salaisuudeksi, mutta joo jonkunlaisesta viihteestä oli kyllä kysymys joo. ;) Ja miksikö "näin usein"? Ihan kuule siksi kun se oli kivaa. :D Ja kävikö omantunnon päälle? Eipä käynyt. :p

Mm viimesimmässä kaksplussassa on loistavaa tietoa siitä, miten vauva reagoi kun pääasiallinen hoitaja (äiti) jättää pitkäksi ajaksi (yöksi) hoitoon :whistle:

Nim. harmi ettei täällä ole sellasta oma napa-hymiötä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 22:15 Serendipity kirjoitti:
sanotaanko näin päin että niin usein kun hoitaja, eli äiti, tulee tänne asti kyläilemään :saint:

Meillä kans näin. Äitini asuu satojen kilometrien päässä ja kun tulee kyläileen, niin meinaa, että mun ja mieheni on aika lähtee ulos syömään (ja juomaan). Toki käytetään tilaisuus hyväksemme.
Eli aika harvoin ovat varsinaisesti hoidossa juomisen takia.

Ei ikinä ikinä ikinä koskaan. Muuten ne on kyllä hoidossa mummolassa useinkin, mutta ei siksi että joisin vaan siksi, että vietän iltaa mieheni kanssa vaikka elokuvissa.

Jos saa lapsista vapaata, niin ompa tyhmää kuluttaa sekin aika juomalla... Sit aamulla pää kipee ja kuitenkin pitäs ne lapsetkin jonkun hoitaa. :o

Yhteistyössä