Miten usein lapsesi ovat juomisesi takia hoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos lapset tapaisivat isäänsä sopimuksen mukaan niin olisin varmaan kaksi kertaa kuussa viihteellä (tosin tällöin lapset ei olisi poissa juomiseni takia vain tapaakseen isäänsä). nyt kun tapaamiset ei toimi niin saan lapset kerran kahdessa kuussa hoitoon vanhemmilleni että pääsen tuulettumaan.

No eipä ole koskaan syynä juominen jos lapseni on yökylässä. Ainoastaan silloin on ns. viihteen "takia" yökylässä mummulla jos me mennään yhdessä miehen kanssa jotakin keikkaa katsomaan, eli max. 3 kertaa vuodessa.
Muuten on miehen kanssa kotosalla silloin kun minä käyn viihteellä. :) <br><br>

Keskinmäärin ehkä 7- 10 kertaa vuodessa. Jaa että miksi? No siks että mä voin hyvällä omalla tunnolla vetää kunnon perslärvät tietäen että he ovat hyvässä hoidossa :wave:

Hyvin harvoin. Mä itse ajoitan ryyppyreissuni niihin ajankohtiin, että tyttö on joko isällään tai mun äidillä. Tyttö on n. kerran kuukaudessa äitini luona ja tämä on äitin ehdottama juttu.

Kesäkuun eka päivä on poikkeus, silloin tyttö menee varmaan mummun luo, kun mä menen juhlistamaan kaverin valmistujaisia.<br><br>

Kaksi kertaa ovat nyt olleet ja molemmat kerrat ajoittuvat viimeisen vuoden ajalle. Tosin molemmilla kerroilla olemme itse lapset nukuttaneet ja ovat jääneet mummin kanssa nukkumaan. Takaisin on tultu puolen yön jälkeen ja muutaman ottaneena. Lapset eivät ole heränneet tänä aikana ja aamulla on normaalisti heidän kanssaan noustu ylös.
Lapset ovat nyt 3 ja 5 vee.

Mä en tarvi lastenhoitoapua milloinkaan muulloin, kun lääkäri/hammaslääkärikäyntejä varten ja sit noita bailureissuja... :ashamed:

Tyttö oli 1,5v, kun oli ekan kerran yökylässä, kun äiti ja isi biletti,
mutta nyt kuopus 5kk ja on ollu 2krt yökylässä, kun teki mieli tuulettumaan. Ja varmaan täs kesällä tulee enemmänkin menoja! :whistle:

Kummasti se on mieli muuttunu siitä mitä mieltä olin näistä jutuista viel ekan lapsen kaa... :/

Jos juominen tarkottaa,että olen ravintolassa,niin nuorimmainen(1v.10kk) on ollu tasan kerran ja silloinkin hoitaja(kummitäti) oli meillä.Oltiin miehen kans hänen työpaikkansa pikkujouluissa.
Hups!! :D Olinhan kerran kaksplussalaisten kans,mutta silloinkin lapsi oli kotona isänsä kanssa.
Vanhempi tyttö oli vähän useemmin,mutta luultavasti siks,kun olin itse nuorempi...luulisin.<br><br>

Yhteistyössä