L
"Lilli"
Vieras
Työpaikalla on omapiiri muuttunut viimeisen vuoden aikana kireäksi. Yksi "vertaiseni" työntekijä mustamaalaa muita ylentääkseen itseään. Erityisesti hän on ottanut minut hampaisiinsa. Hän on vehkeillyt kaikin mahdollisin keinoin selkäni takana. Valehdellut esimiehelle ja esimies on uskonut tätä kiusaajaa, eikä ole kuunnellut minua, vaikka olen selittänyt, miten asia oikeasti on.
Työsuojelu on poissa pelistä työpaikalla tapahtuneiden muutosten takia. Mikään virallinen taho ei pysty minua auttamaan, koska kyseessä on vain sana sanaa vastaan. Kiusaaja tietenkin kieltää kaiken. Olen puhunut hänelle asiasta kahden kesken, mutta hän esittää tietämätöntä, eikä kiellä mitään.
Työpaikasta en aio lähteä. Se ei ole vaihtoehto. Jotain muuta pitää pitää keksiä.
Miten saan sen haahkan pois kimpustani? Ehdotuksia?
Työsuojelu on poissa pelistä työpaikalla tapahtuneiden muutosten takia. Mikään virallinen taho ei pysty minua auttamaan, koska kyseessä on vain sana sanaa vastaan. Kiusaaja tietenkin kieltää kaiken. Olen puhunut hänelle asiasta kahden kesken, mutta hän esittää tietämätöntä, eikä kiellä mitään.
Työpaikasta en aio lähteä. Se ei ole vaihtoehto. Jotain muuta pitää pitää keksiä.
Miten saan sen haahkan pois kimpustani? Ehdotuksia?