M
miten menee
Vieras
Olen lomalla 2.-29.6. ja kuukausipalkkainen päivätyötä ma-pe tekevä. Palkkani on vaikka 2500/kk, niin miten tuosta nyt lasketaan lomapalkka? Lomarahahan on sitten puolet lomapalkasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen lomalla 2.-29.6. ja kuukausipalkkainen päivätyötä ma-pe tekevä. Palkkani on vaikka 2500/kk, niin miten tuosta nyt lasketaan lomapalkka? Lomarahahan on sitten puolet lomapalkasta.
No yleisin tapa on jakaa kuukausipalkka 25:llä, niin saadaan lomapäivänpalkka.
Miksi se jaetaan 25:llä eikä kuukauden työpäivillä?
Miksi se jaetaan 25:llä eikä kuukauden työpäivillä?