valtion tessiä noudattavat kk palkkalaiset hoi! mites teidän lomapalkka lasketaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ljdo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

ljdo

Vieras
Eli meillä noudatetaan valtion tessiä, jossa mm lauantait ei syö lomapäiviä. Eli lomaa on puhtaat 6vko. Mites lomapalkka, tessissä lukee että maksetaan normi palkka. Meidän palkanlaskija oli laskenu niin kuib esin kaupanalan tessissä on tapana, eli jakanut kk palkan 25:llä. Näin ollen mulla tuli viikko palkatonta. Eikös tossa ole sattunut moka?
 

Yhteistyössä