Sairasloma ja kelakorvaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Kysymykseni kuuluu: miten kelalla lasketaan sairaspäiväraha? Joudun olemaan n.1kk sairaslomalla palkattomana (liian paljon sairaspoissaoloja töistä, 35pv) ja saan siis kelalta korvausta tuolta ajalta. Miten tuo lasketaan? perustuuko se palkkaan vai joku yleinen summa joka maksetaan kaikille?

kk palkkani on noin 1900€
 

Yhteistyössä