Miten ton hajun sais pullotettua. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en muista. Oon harmissani kun mulla tuli flunssa vähän ennen synnytystä, sitte se jatku poskiontelontulehduksena ja lopputulos oli että olin koko ekan kesän nuhainen. En päässy lainkaa nauttimaan vauvan tuoksusta. Kateellisena kuuntelin kun kaverit sano että mun vauva haisee hyvälle. Ja mä en haistanu mitää

eikös se tuoksu ole siitä äidinmaidosta joka puskee läpi ja hengityksestä. meitin pojalla se tuoksu loppus samlla kun rintamaidon syöntikin. samaa on siskoni sanonu 3 lapsensa kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Miekään en ymmärrä, että mistä ihmeen vauvanhajusta muut puhuvat. Yrjöstä, maidosta, pissasta ja kakanhajusta?

Vauvan päänahka tuoksuu sellaselle jännälle, "vauvalle" :)
Meiän pojan pää vaan haisi pitkään pahalle, pistävälle, niin ei tehny mieli nuuskutella :x Oliskohan johtunu antibiooteista, joita annettiin suonenesisäsesti n.viikko syntymän jälkeen? Ja nekin loppujenlopuksi turhaan, kun poitsusta ei löytynykän mitään tulehduksen merkkejä. Varmuuden vuoksi pitivät tipassa, kun syntyi keskosena.
Nyt 4kk ikäsenä tuoksuu jo sille ihanalle vauvatuoksulle :heart: Eikä meillä ainakaan voi johtua rintamaidosta, koska ei saanu tissiä kun vajaan kk...

Se on lapsenkinan ja äidinmaidon sekoitus se haju. Aivan ihana, just päästä sen pääsee haistamaan kun se jotenki jumittuu se haju hiuspohjaaan. Musta tuntuu, et sitten kun alettiin shampoolla pesemään hiuksia, niin se lähti se haju pois.

Mun esikoinen haisi ihan toffeelle, ja toka kakkutaikinalle, voin vieläkin haistaa ne hajut mielessäni... :heart: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:
eikös se tuoksu ole siitä äidinmaidosta joka puskee läpi ja hengityksestä. meitin pojalla se tuoksu loppus samlla kun rintamaidon syöntikin. samaa on siskoni sanonu 3 lapsensa kohdalla.

Meillä vauva haisee "vauvalle" kun nuuhkin, eikä syö äidinmaitoa vaan on korvikkeella.

Vauvan tuoksu on kyllä ihana, mutta just ajattelin tässä yks ilta 5-vuotiasta poikaani halaillessa ja nuuskutellessa, että se tuoksuu ihan pienelle pojalle :heart: Semmoselle ulkoilmalle, hiekalle ja raikkaalle. Ehkä joku joskus keksii pullon johon nää tuoksut voi tallentaa. Vois sitten tupakalle ja kaljalle haisevaa murkkua kotiin hakiessa avata muistojen pullon... :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä