A
ap
Vieras
No täytyy katsoa onko kaveri enää edes halukas tulemaan meille. Kaveri siis tietää, että minä olen tietoinen asiasta, ja olen kotona päivät, joten voi olla että ei enää "uskalla" edes tulla..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No täytyy katsoa onko kaveri enää edes halukas tulemaan meille. Kaveri siis tietää, että minä olen tietoinen asiasta, ja olen kotona päivät, joten voi olla että ei enää "uskalla" edes tulla..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No täytyy katsoa onko kaveri enää edes halukas tulemaan meille. Kaveri siis tietää, että minä olen tietoinen asiasta, ja olen kotona päivät, joten voi olla että ei enää "uskalla" edes tulla..
Minusta sulla on äitinä velvollisuus tyttäresi puolesta ottaa tuo tyttö puhutteluun.
Minä ainakin olen luvannut suojella lapsiani, ja heidän omaisuuttaan. Vaikuttaisi lapseni luottamukseen, mikäli itse pelkäisin kohdata tilannetta ja "suojella" lastani väärinkäytöksiltä.
Lapsi ottaa esimerkkiä ja jää myöhemmin aina toisten jalkoihin tai vastaavasti voi itse nousta kiusaajaksi, ellei saa kotoa vakuuksia sille että on väärin tehdä väärin ja sillä on seuraamuksensa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No täytyy katsoa onko kaveri enää edes halukas tulemaan meille. Kaveri siis tietää, että minä olen tietoinen asiasta, ja olen kotona päivät, joten voi olla että ei enää "uskalla" edes tulla..
Minusta sulla on äitinä velvollisuus tyttäresi puolesta ottaa tuo tyttö puhutteluun.
Minä ainakin olen luvannut suojella lapsiani, ja heidän omaisuuttaan. Vaikuttaisi lapseni luottamukseen, mikäli itse pelkäisin kohdata tilannetta ja "suojella" lastani väärinkäytöksiltä.
Lapsi ottaa esimerkkiä ja jää myöhemmin aina toisten jalkoihin tai vastaavasti voi itse nousta kiusaajaksi, ellei saa kotoa vakuuksia sille että on väärin tehdä väärin ja sillä on seuraamuksensa.
Minusta jokaisen vanhemman kuuluu itse puhutella lapsensa.
Ei sinulla ole mitään oikeutta mennä puhuttelemaan yhtään ketän.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:en ottais kylään enään, jos varmistus et ei löytyis kotoa samaa kyseistä kirjaa ..