Miten toimia posliinin kanssa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii kaikenlaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii kaikenlaista

Vieras
Meillä siis alunperin mies vaati pitämään paikat "siistinä" ja nyt olen tykästynyt tähän itsekin, mut mites sit jos pitää käydä gynellä vuositarkastuksessa, niin onko vähän noloa mennä sinne posliinina? Mielipiteitä...

Viime viikolla kävin taas siellä gynellä ehkäisyrengas-asioilla, ja paikat pari päivää aiemmin vahattu/nypitty kokonaan posliiniksi. Naispuolinen nuorehko gyne suhtautui erittäin positiivisesti jutellen niitä-näitä tarkastuksen aikana.

Eipä tarvii sitä edes miettiä kun niistä karvoistani olen päässyt lopullisesti eroon :wave: :wave: :kieh: Koskaan ei karvattomuudetani ole mitään negatiivistä sanottu, vaan ihan päinvastoin.
Ensi viikolla on varattu aika gynelle, ja lekuri on mies B) =)

Alkuperäinen kirjoittaja miettii kaikenlaista:
Meillä siis alunperin mies vaati pitämään paikat "siistinä" ja nyt olen tykästynyt tähän itsekin, mut mites sit jos pitää käydä gynellä vuositarkastuksessa, niin onko vähän noloa mennä sinne posliinina? Mielipiteitä...

Pitääkö sun mies oman karvoituksensa siistinä oma-aloitteisesti vai joudutko vaatimaan? jos ei etkä vaadi ni aloita nyt.

Mutta joo, kyllä mä olen sen 8v käynyt gyneillä, synnärillä kolme kertaa, lääkäreillä, yleisissä saunoissa jne. on sllä gynellä ihan töitäkin siinä, ei sitä sun karvattomuus kiinnosta. :)

kun menin synnyttämään (leikattiin) niin kätilö meinasi alkaa ajelemaan karvoja, mutta huomasi ja totesi, että eihän mun tarvitsekaan, täähän on jo siisti :) Joten kyllä se vaan on positiivista lääkäreidenkin mielestä!

Iltapäivällä olisi neuvolalekurissa sisätarkastus, ja paikat olen pitänyt posliinina nyt koko odotusajan. Ei mitenkään outoa itsestäni, olen myös käynyt gynelläkin hyvin kokemuksin ilman karvojani.

Joskus oli ihan lehdessäkin juttua että nykyään on harvinaisempaa jos on normipuska kun menee gynelle. Että rohkeesti vaan :) Kyllä mä ainakin kannan oman tavarani ylpeenä ilman karvan karvaa :D

ei mua ainakaa hävetä yhtään,posliinia oon pitäny jo 16-vuotiaasta, eli en kyllä ees anää muistanu esim ajatella tollasta asiaa ku 22 vuotiaana menin synnyttämään :D
aina ku aika gynelle niin ajelen ed.iltana että on sängetön.. paljon puhtaampi olo ilman karvoja.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ei mua ainakaa hävetä yhtään,posliinia oon pitäny jo 16-vuotiaasta, eli en kyllä ees anää muistanu esim ajatella tollasta asiaa ku 22 vuotiaana menin synnyttämään :D
aina ku aika gynelle niin ajelen ed.iltana että on sängetön.. paljon puhtaampi olo ilman karvoja.

Ihan samat mietteet ((:

Mieheni sisko on gynekologi ja itsekin posliini. Olen vaan huomannut käydessämme heillä saunomassa. Joten kai se karvattomuus heidän asiakkaissa/ ammatissa on vaan etuna.

Enemmin minuakin se puska hävettäis, joten myös hoitelen karvat pois kuten muutenkin.
Yhen kerran tokaa odottaessani jouduin yllättäen neuvolakäynnillä riisumaan tutkimusta varten. Viikon sänki oli kiireessä jäänyt ajelematta, niin silloin nolotti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enemmin minuakin se puska hävettäis, joten myös hoitelen karvat pois kuten muutenkin.
Yhen kerran tokaa odottaessani jouduin yllättäen neuvolakäynnillä riisumaan tutkimusta varten. Viikon sänki oli kiireessä jäänyt ajelematta, niin silloin nolotti...

Täytyy tosiaan ehtiä antaa kiireen mennä sen verran ohi että ehtii pillustaan viikon sängen ajella pois gynelle mennessään,gynehän uskoo muutoin kiireesi olevan liian stressaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja peesaa tätä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Ihan samat mietteet ((:

Mieheni sisko on gynekologi ja itsekin posliini. Olen vaan huomannut käydessämme heillä saunomassa. Joten kai se karvattomuus heidän asiakkaissa/ ammatissa on vaan etuna.

Eihän se pitäisi asiakkaaseen vaikuttaa onko naisgynellä posliinipillu vai luomu jalkojensa välissä,saattaa vaan asennoitua riippuen siitä millainen gyne itse on.

Alkuperäinen kirjoittaja Chardonna:
Eipä tarvii sitä edes miettiä kun niistä karvoistani olen päässyt lopullisesti eroon :wave: :wave: :kieh: Koskaan ei karvattomuudetani ole mitään negatiivistä sanottu, vaan ihan päinvastoin.
Ensi viikolla on varattu aika gynelle, ja lekuri on mies B) =)

Olet näköjään jo kauan sitten ajatellut karvattomuuttasi koska olet teettänyt lopullisen karvanpoiston pilluusi,eli olet tullut tulokseen ettei meno posliinipilluisena gynelle tai muihinkaan julkisiin paikkoihin joissa alapääsi näkyy ole mahdotonta.

Eihän gynejä kiinnosta häpykarvat!!! Ne tutkii & tarkastelee sisuskaluja. Olen ollut vuosia posliini, eikä asia ole vaivannut minua, gynejä, kätilöitä tms. Oma valintasi, seiso sen takana.

ps. vahaamiseen ja nyppimiseen turtuu, muutaman kerran jälkeen ei tunnu enää missään.;)

Yhteistyössä