Miten teitä kuritettiin lapsena, saitteko koskaan piiskaa, remmistä, tukistettiinko,

  • Viestiketjun aloittaja La Paset
  • Ensimmäinen viesti
Lapsuus on
Isä kuritti kovakouraisesti pari kertaa,heitti minut lopulta kellariin,toisen kerran saunaan,siitä huolimatta rakastin isääni,vaikka en noita koskaan hyväksy.
Äiti tukisti,henkistä pahoinpitelyä joka todella sattui.
Tuntui kummalliselta kun lapseni rakastivat äitäni,itselläni oli hyvin ristiriitaiset tunteet äitiäni kohtaan.
Päätin etten ikinä fyysisesti kurita lapsiani,epäonnistuin yhden lapseni kohdalla,tämä lapsi pahoinpiteli pikkuveljeään suuttuessaan ja oli pakko repiä hänet pois pikkuveljensä kimpusta,ja se harmittaa minua vieläkin,,,
 
"vieras"
Meitä oli liikaa vanhempien kapasiteettiin nähden. Meitä oli kymmenen ja väitän, että vanhempieni hermoilla olisi hodettu korkeintaan kolme lasta. Kaksi ehkäpä.

Meitä siis kuritettiin, hakattiin, lyötiin, puisteltiin. Ihan naarmuille ja juomuille asti. Niin että tukka irtosi päästä. Minut piestiin aina ensin. Olin suuriäänisin ja huomiotaherättävin villikko. Pitkäsäärinen, suurisilmäinen takkutukka, joka oli aina äänessä ja liikkeessa. Minut piestiin ensin hiljaiseksi ja sitten vasta kuulusteltiin ja kyseltiin, että kuka, mitä ja miksi. Olin aina syyllinen kaikkeen. Mitään hyvää ei nähty, ei vaikka yritin.

Muistan sellaisen asian tarkasti, kun vanhempien ollessa kaupassa tyhjensin tiskikoneen, raivasin keittiön, keitin iltapuuron pienille ja olin onnellinen aikaansaannoksista. Se ei kelvannut, koska pyykkikone oli tyhjentämättä ja pikkuveljet tappeli, joten sain vyöstä taas.

En itkenyt koskaan. Sen vuoksi varmaan minua lyötiin eniten ja raivolla. Odotin, että nöyryytys ja hakkaaminen loppui ja menin sitten hiljaa vaatehuoneeseen. Sinne tultiin vaatimaan anteeksipyyntöä, mutat en pyytänyt ikinä anteeksi. En ikinä. Vaikka sain remmiä uudestaan. Vhasin, viihasin ja vihasin. Päätin tappaa äitini, kun pärjään hänelle. En tappanut, koska ymmärsin, että se vahingoittaisi minua lisää ja äitini voittaisi. Minua ei nujerrettu, eikä kukaan tule minua nujertamaan ikinä.

Arvaatte varmaan, että olen hoitoalalla.
 

Yhteistyössä