J
jupinaa
Vieras
Onkohan muidenkin miehet näin kauheita, kun mun
Siis kun hän on väsynyt tai raha huolia niin on todella vihainen. Nalkuttaa mulle jokaisesta tekemisistäni, tai siintä kun en ole jotain asiaa sattunut tekemään, kimpaantuu pienemästäkin asiasta, mitä lapseni tekee ja käy huutamaan mulle siintä, että en osaa pitää kuria. Saattaa viskata jonkun tavaran suutus päissään seinille katumatta tekosiaan. Meillä menty nyt viikko niin kuumilla hiilillä, kun vain voi olla. Toisaalta ymmärrän hänen käytöstään, mutta toisealta en. Jos on esim. työssä raskasta niin purkaa sen muhun ihan täysin.
Eilen kysyinkin, että mikä häntä vaivaa ja miksi on niin helvetin äkäinen ollut viikon verran niin siihen se perus vastaus, saa hän olla joskus väsynyt. Ja myöhemmin ilmeni, että oli tullut pieni palkka joka kismitti. Meillä siis kummallakin omat rahat käytössä. Ja hän on tosi huono puhumaan, jos häntä jokin asia vaivaa. Mitä ihmettä tekisin, että hän osaisi pikkasen rennommin ottaa elämässä ja nauttia siintä mitä hänellä on? Tiedän että sydämestään rakastaa minua ja lastani.
Eilen kysyinkin, että mikä häntä vaivaa ja miksi on niin helvetin äkäinen ollut viikon verran niin siihen se perus vastaus, saa hän olla joskus väsynyt. Ja myöhemmin ilmeni, että oli tullut pieni palkka joka kismitti. Meillä siis kummallakin omat rahat käytössä. Ja hän on tosi huono puhumaan, jos häntä jokin asia vaivaa. Mitä ihmettä tekisin, että hän osaisi pikkasen rennommin ottaa elämässä ja nauttia siintä mitä hänellä on? Tiedän että sydämestään rakastaa minua ja lastani.