Miten teidän perjantaipäivä on mennyt ja mitä vielä luvassa?

Me herättiin miehen kanssa jo joskus kasilta ja mies käytti koiran aamulenkillä. Olin jotenkin niin väsy etten tänään poikkeuksellisesti lähtenyt mukaan.
Sit lähdettiin kaupoille ja asioille. Tein ihania kirpparilöytöjä ja käytiin pizzalla.
Käveltiin ristiin rastiin kaupunkia joten liikuntaa tuli runsaasti.
Vaihdettiin just olkkarin järjestystä,kummasti piristää =)
Pyykinpesua tässä samalla, kohta pitää hakea kuivaushuoneesta kuivat pyykit pois.
Just tultiin päivälenkiltä.
Mitäs muuta..hmm. Illalla katsellaan nauhalta hyviä ohjelmia tai sit netistä leffoja.
Mites muilla?
 
"Sirkkeli"
No herättiin likan kans, ja likka käytti koiran(taksvärkkipäivä niin ei koulussa). Sitten käytiin kaupoilla, ja syötiin. Likka lähti harrastukseensa, ja mun persus jumittui tähän tiettarin ääreen. Pitäs lähteä koissu viemään ulos, mutta kun siellä on ihan hemmetin kylmä... Loppuilta menee ktoitäissä, päikkäreillä, telkun tuijottelulla jne,
 
"mie"
Heräsin klo. 4.30. Sitten polkaisin pyörällä 6 km töihin. Pääsin klo 14 pois ja polkaisin takas kotiin. Mies oli lapsen kanssa kotona, koska lapsella ei ollut tänään koulua. Mies lähti mökille ja me ollaan lapsen kanssa kotona viikonloppu. Varasin pitkän pohdinnan ja valkkailujen jälkeen meille huoneiston vuokralle Mallorcalta jo vuoden 2015 heinäkuuksi. Siinä on sitten jotain mukavaa odotella :) Enkä millään malttais odottaa.
 
dera
Heräsin siinä ennen kuutta, käytettiin koirat ulkona ja ruokittiin heidät, sitten aamukahvit/nettailua/suihku ja uudestaan ulos toisen koiran kanssa.

Sitten lähdin pyörällä kaupungille ruoka- ja eläinkauppaan, tulin kotiin ja söin myöhäistä aamiaista.
Sen jälkeen istuin koneelle, minkä jälkeen aloin askartelemaan joulujuttuja (juu luitte oikein) sekä fiksailin yhtä synttärikorttia.

Käytettiin taas koirat ulkona, jatkoin nettijuttuja. Ruokittiin koirat.

Poikkeuksellisesti en ole vielä siivonnut (enkä tehnyt ruokaa), ehkä siivoankin vasta huomenna ja alankin nauttimaan v-lopusta Alkon ja kaupan antimilla.
 
Käytiin kukkakaupassa, istutettiin kukat, siivottiin ja syötiin ja siivottiin lisää. Nyt mies lähti veljensä kanssa auton varaosia ostamaan ja urheilemaan (mitä se ei olekaan moneen vuoteen tehnyt :D) ja illalla tulee eräs meidän ystävä sitten yökylään.
 
Heräsin siinä ennen kuutta, käytettiin koirat ulkona ja ruokittiin heidät, sitten aamukahvit/nettailua/suihku ja uudestaan ulos toisen koiran kanssa.

Sitten lähdin pyörällä kaupungille ruoka- ja eläinkauppaan, tulin kotiin ja söin myöhäistä aamiaista.
Sen jälkeen istuin koneelle, minkä jälkeen aloin askartelemaan joulujuttuja (juu luitte oikein) sekä fiksailin yhtä synttärikorttia.

Käytettiin taas koirat ulkona, jatkoin nettijuttuja. Ruokittiin koirat.

Poikkeuksellisesti en ole vielä siivonnut (enkä tehnyt ruokaa), ehkä siivoankin vasta huomenna ja alankin nauttimaan v-lopusta Alkon ja kaupan antimilla.
Mitä hyvää oot hakenu kaupasta? :p
Mietin just et jaksaisko lähtee hakemaan jotain hyvää mut kun laiskottas..
 
Heräsin kaheksan aikoihin, kun aurinko paistoi silmiin :) Vapaapäivä ja kaupassa käyty. Ihan mukava päivä, nyt ei oo olkapää kovin kipee ja illalla nautin pari siideriä. =)
 
Viimeksi muokattu:
dera
Mitä hyvää oot hakenu kaupasta? :p
Mietin just et jaksaisko lähtee hakemaan jotain hyvää mut kun laiskottas..
Meille ihmisille (miehelle ja minulle) kävin ostamassa kotoa puuttuvia juttuja eli patonkia, moniviljaleipää, voileipäkinkkua, leivinjauhetta, savukkeita, jäätelöä ja lisäksi cheddarpizzaan aineksia eli cheddarkastiketta, ananasta, aurajuustoa ja pepperonia.
Mies hakee vielä katkarapuja ja juustoa (siihen pizzaan).

On muuten hemmetin hyvää tuo cheddarpizza :p Ja ihanan epäterveellistä :D

Koirille hain mm. kanan kauloja, sika-nautaa, sian sisäelinseosta jne. Nam nam :p :D
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
"hmm"
aamuseitsemäksi töihin, sieltä kun kaupan kautta pääsin kotiin niin siivota olen hissuksiin yrittänyt. vielä pitäisi imuroida, ripustaa pyykit ja vaihtaa kissanhiekat jos nyt kaikkea tänään jaksaa, illalla voisi vain löhötä, ehkä katsoa elokuvaa ja tehdä kasvonaamion ellei nukahda ennen sitä. ei kovin riehakas perjantai siis :D
 
"lol"
[QUOTE="mie";29849354]Heräsin klo. 4.30. Sitten polkaisin pyörällä 6 km töihin. Pääsin klo 14 pois ja polkaisin takas kotiin. Mies oli lapsen kanssa kotona, koska lapsella ei ollut tänään koulua. Mies lähti mökille ja me ollaan lapsen kanssa kotona viikonloppu. Varasin pitkän pohdinnan ja valkkailujen jälkeen meille huoneiston vuokralle Mallorcalta jo vuoden 2015 heinäkuuksi. Siinä on sitten jotain mukavaa odotella :) Enkä millään malttais odottaa.[/QUOTE]

Mitä maksoi huoneisto? Milloin se pitää maksaa?
 
heräsin 7 aikaan katsomaan et Neiti lähtee kouluun, ja totesin ensimmäistä kertaa aikoihin et mun sormet ei ollu puuduksissa :D kun siitä riemustani tokenin, kävin suihkussa ja sain todeta et nyt ne taas on puuduksissa..mut ei haittaa..kohta 4v kestäny tota puutumista lähes päivittäin, niin pienikin hetki tuntuu taivaalliselta.
siivoilin vähän, tein ruokaa ja oon vaan lusmuillu muuten.. ja sitä aattelin jatkaa loppu päivän..
 
nohh
Heräsin kuudelta, lähdin töihin. Kotiuduin töistä tunti sitten kaupan kautta.

Nyt pientä laiskottelua koneen ääressä, kohta siivoan makuuhuoneen. Muuten täällä onkin onneksi siistiä. Puoli seitsemäksii teen illallisen: liha-kasvis-vartaita ja eilistä itse tehtyä perunasalaattia. Jälkkäriksi on eilisiä munkkeja.

Illalla kattellaan joku leffa. Kaapissa olisi juustoja, suolakeksejä ja viinirypäleitä, jos huvittaa vaikka korkata viini. Saunaankin voisi ehkä mennä rentoutumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29849431:
heräsin 7 aikaan katsomaan et Neiti lähtee kouluun, ja totesin ensimmäistä kertaa aikoihin et mun sormet ei ollu puuduksissa :D kun siitä riemustani tokenin, kävin suihkussa ja sain todeta et nyt ne taas on puuduksissa..mut ei haittaa..kohta 4v kestäny tota puutumista lähes päivittäin, niin pienikin hetki tuntuu taivaalliselta.
siivoilin vähän, tein ruokaa ja oon vaan lusmuillu muuten.. ja sitä aattelin jatkaa loppu päivän..
Onko tietoo mistä johtuu? :|
Mullakin on nyt jotain viikon ajan puutunut oikeen käden sormet välillä, johtunee mulla niskajutuista..
 
Onko tietoo mistä johtuu? :|
Mullakin on nyt jotain viikon ajan puutunut oikeen käden sormet välillä, johtunee mulla niskajutuista..
ekat 2v kyynärhermosta tai siis siitä et se oli jumissa,leikkauksen jälkeen hetken helpotti ja nyt 1v rannekanavasta..leikattiin 6 viikkoa sitten ja nyt tossa leikkausarvessa on kova patti, joka sit aiheutti sen et käsi turpos ja puutumisoireet jne palas.Lääkkeet on ny vähän auttanu ja ke olis mentävä sairaalaan, kattoo mitä lääkäri sanoo.

ja joo, voi johtua niskasta, kokeile mobilaattia tms
 
Heräsin loppujen lopuksi hiukan yli 7,poika kouluun ja pientä siivousta (imurointi,keittiön kuuraus,vessan kuuraus)
Tytön kanssa reilu pari tuntinen lenkillä-taas parantu puoli maailmaa..
Sisko ja sen poika kävi kylässä,nappasivat miun pojan mukaansa-poika pääsee yökylään siskon tykö =)
Josko tässä kohta lähtis itse kaverin tykö nimpparikahveelle.Loppuilta sitten yksin oleskelua,ehkä jotain töllöohjelmaa,housujen lyhennustä,siskon tuomaa äitiysmekon kokeilua.
 
minä,
Mitäs muuta..hmm. Illalla katsellaan nauhalta hyviä ohjelmia tai sit netistä leffoja.
Mites muilla?
Seksitutkija ulkoavaruudesta
TV5 Pe 02.05.2014 klo 18.55
Tunteeton, lisääntymiskyvytön rotu kaukaiselta planeetalta lähettää ehdokkaan maapallolle lisääntymään. Harold soluttautuu ihmisten keskuuteen, mutta naisten vikitteleminen ei suju yhtä leikiten. Kun lopulta löytyy äitiehdokas, vauva ei putkahdakaan maailmaan kommelluksitta, ja ilmailuviranomainen pääsee hajulle Haroldin puuhista.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
"mie"
[QUOTE="lol";29849430]Mitä maksoi huoneisto? Milloin se pitää maksaa?[/QUOTE]

Me mennään siis heinäkuussa ja ollaan 12 yötä. 140 e vrk, eli 1680 e. Tämä on siis noin. 8 km päässä Palman kaupungista, Playa de Palman alueella. Tiedän, että halvempiakin on, mutta tässä on merinäköala, eli on aivan rannalla, uima-allas, keittomahdollisuus, ilmastointi, pyykinpesukone ja kaikki tykötarpeet, mitä yleensä asunnossa (on siis kerrostalon 4. krs.), polkupyörät myös kuuluu ja parkkipaikka, jos sellaiselle tarvetta. Heinäkuu on lisäksi kaikkein kallein kuukausi. En vielä tiedä, milloin pitää maksaa, odottelen juuri maksujuttuja vuokraajalta. Ilmeisesti ottaa jonkun etumaksun ja loppu sitten joskus myöhemmin.
 
Oli hyvä päivä :)
Tuli käytyä Tampereella, ensin Taysissa kontrollissa ja sitten poikkesin näyttämässä tatuoijalleni parantunutta kuvaa ja varasin samalla uuden ajan. Keskustasta suhailin kaupungin toiselle laidalle ostamaan lenkkareita ja Subwaysta leivät (matkalla tuli toive kotoa).

Nyt notkun kotona koneella kahvimukin kanssa, pitäisi vielä raivata keittiö ennen kuin käyn hakemassa ystävän meille istumaan iltaa.
 
"hellou"
Heippa ap! Kuis on sujunut sinun ja miehesi elämänmuutos (muistelen että se olit sinä...)?? Täällä olisi yksi kohtalotoveri, viikon ollut ilman ylimääräisiä pihalla ramppaamisia ja mieli ei pahemmin ole tehnyt, mutta äkäinen olen kuin mikä!
 
kasilta herätys. isommat lähti kouluun ja nuorimman kanssa jäätiin kotiin aamupuuhiin. sitten kotitöitä ja omia töitä vuorotellen sekä ruuanlaittoa ennen koululaisten saapumista kotiin. lapset touhuilivat iltapäivän keskenään ja itse tein yhden myyntiprojektin valmiiksi.

koko päivän satanut pätkissä räntää, niin ei ole pihalle viitsinyt mennä. nyt on ollut hetken poutaista ja ajattelin vielä viedä pyykkejä ulos kuivumaan.

illan elokuvaa odotellaan. pieni läjä pyykkiä odottaisi viikkaamista ja kaapittamista...
 

Yhteistyössä