Miten teidän perjantaipäivä on mennyt ja mitä vielä luvassa?

Soitin aamulla eläinlääkäriin ja varasin Stronghold-hoidon koiralleni. Ajeltiin kaupungille hakemaan se lääke ja kävimme samalla ostamassa pojalle ulkoilupuku. Käytin lapset samalla reissulla hampurilaisilla ja tytöllä lähti hammas melkein kokonaan irti. Sain kunninan nykäistä se pois. :)
Saatiin vauvauutisia ja meillä kävi varsin touhukas pikkupoika hoidossa parin tunnin ajan. Nyt meille tuli serkun tyttö yökylään ja ukkelit lähti viettämään varpajaisia...

Loppuillasta luvassa on karkkia ja sipsimässyä... :p
 
Vapaa päivä. Laitoin koululaiselle aamupalaa ja pienempi meni kaverin kans puistoon niin siivoilin ja palstailin siinä sivussa. Kun kaikki kotiutui koulusta ja töistä käytiin porukalla kaupassa ja pitsalla. Mies meni lasten kaa ukille saunaan ja minä ajelin kaverin luo kahville. Muksuille hain nyt illaksi leffan ja miehen kans katsotaan leffa kunhan muksut nukkuu. Siinäpä sitä.
 
"empuli"
Menin yhdeksältä töihin ja pääsin kptiin viideltä. Kaupan kautta kotiin, ruuanlaittoa. Nyt tulee just pannari uunista. Loppuilta kuluu telkkarin, herkkujen ja saunan parissa. Ja ajattelin ottaa vielä toisenkin lasillisen viiniä.
 
"Neiti"
Laiska töitään luettelee. Mutta tässä nyt jotain vapaapäivän tekemisiä. Aamulla nukuttiin myöhään, sit heti aamupalan jälkeen ulkoilemaan. Takas kotiin ruoanlaittoon ja lapselle nousikin kuume :(. Lapsi petiin. Ite siivosin sillä välin ison vaatekomeron (kirppismyyntiä varten) ja mies teki remontin loppuun+asensi laitteita. Sen jälkeen kävin pakolliset asiat, eli apteekki ja kauppa. Sitten lapsen hoitoa, pyykkirumbaa, imurointia, leipomista ja ruoan laittoa.

Eli suurimmaks osin olen tänään laiskotellut :p esim. pihatöitä oli tarkoitus tehdä, mutta lapsen kuume+räntäsade vähän haittas??! Jos tänään vielä vähän laittelis ruokaa ja järkkäis kirppiskamat kuntoon. Sit pari tilaustyötä tekeille ja ehkä ehtii vähän telkkuukin kattoo.
 
"piip"
12h unien jälkeen heräsin klo 8 aikaan, vietin pari tuntia koneella ja pyykkiä pesten/viikkaillen. Herätin miehen pojan ja lopulta nakkasin sen lähes niska-pers-otteella matkaan, oli jo tunnin myöhässä koulusta. Käytin koiran lenkillä. Tyttö oli kaverinsa kanssa meillä yötä, nukkuivat pitkään ja kun heräsivät niin höpöteltiin, syötiin aamupalaa ja mies heitti ne bussille.

Töistä tuli viesti, jotta saa mennä jo aiemmin (ja siten päästä aiemmin), joten jätin ruokakauppa- ja kirppisreissun tekemättä ja menin töihin. Sieltä kotiuduin seitsemän aikoihin, poika lähti äidilleen, mies nukkuu 'päivä'unia ja mä ajattelin katsoa telkkaria ja olla koneella, taidanpa ottaa pari lasillista viiniäkin. Koira on onneksi jo lenkitetty, riittää kun kävästään myöhemmin pikasesti ulkona.
 
[QUOTE="hellou";29849796]Heippa ap! Kuis on sujunut sinun ja miehesi elämänmuutos (muistelen että se olit sinä...)?? Täällä olisi yksi kohtalotoveri, viikon ollut ilman ylimääräisiä pihalla ramppaamisia ja mieli ei pahemmin ole tehnyt, mutta äkäinen olen kuin mikä![/QUOTE]

Sujui tasan 8 päivää mutta sittemmin kävi vähän kehnosti :ashamed:

Pysy lujana, kyllä se äkäisyys siitä kaikkoaa..
 
"hellou"
Sujui tasan 8 päivää mutta sittemmin kävi vähän kehnosti :ashamed:

Pysy lujana, kyllä se äkäisyys siitä kaikkoaa..
Voi höh! No, aina voi ottaa uusiksi jos siltä tuntuu! Mulla huomena päivä 8. Tuntuu että tää on ikuisuusprojekti, kun koskaan ei tiedä milloin saattaisi tulla sellanen fiilis että aloittaa taas. Se tekee tästä ehkä vaikeinta, kun pitäisi periaatteessa sitoutua loppuelämäksi tähän. Kammottava ajatus.

Mutta sitkeänä yritän ja tosiaan luotan siihen että lempeät puolenikin pääsevät taas jossain vaiheessa esille... :D
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
"yks vaan"
herättiin tytön kanssa puol 8, aamupalan jälkeen kauppoihin. Kiersin 6 kauppaa ennenko löyty sopivat juhlakengät tytölle huomisiin hautajaisiin. sit kotiin tekee ruokaa, vanhemmat ja mummi sekä ukki tuli kylään. Loppu ilta leikittiin ja ulkoiltii tytön kanssa. Nyt muksu sängyssä ja mä aioin herkutella ja kattoo leffan. Ajoissa nukkuun kylläkin, huomenna rankka päivä :/
 
[QUOTE="hellou";29850194]Voi höh! No, aina voi ottaa uusiksi jos siltä tuntuu! Mulla huomena päivä 8. Tuntuu että tää on ikuisuusprojekti, kun koskaan ei tiedä milloin saattaisi tulla sellanen fiilis että aloittaa taas. Se tekee tästä ehkä vaikeinta, kun pitäisi periaatteessa sitoutua loppuelämäksi tähän. Kammottava ajatus.

Mutta sitkeänä yritän ja tosiaan luotan siihen että lempeät puolenikin pääsevät taas jossain vaiheessa esille... :D[/QUOTE]

Tsemppiä ihan oikeesti miljoonasti :hug:
Mä olin joskus reilu vuos sit polttamatta sen 2kk niin sillon ei enää tullu tupakointi/tupakka edes päivittäin enää mieleen.. kyl se lähtee helpottaa nopeesti ja kun vaan yrittäis ajatella niin et se savuttaminen ei oo enää mahdollista.
Joo, piakkoin kokeillaan uudestaan. Nyt vaan oli muutenkin sellainen järkky-stressi joka elämänalueella et pilalle meni meidän yritys..tekosyyhän se tuokin taitaa olla :ashamed:
 
"hellou"
Tsemppiä ihan oikeesti miljoonasti :hug:
Mä olin joskus reilu vuos sit polttamatta sen 2kk niin sillon ei enää tullu tupakointi/tupakka edes päivittäin enää mieleen.. kyl se lähtee helpottaa nopeesti ja kun vaan yrittäis ajatella niin et se savuttaminen ei oo enää mahdollista.
Joo, piakkoin kokeillaan uudestaan. Nyt vaan oli muutenkin sellainen järkky-stressi joka elämänalueella et pilalle meni meidän yritys..tekosyyhän se tuokin taitaa olla :ashamed:
Ymmärrän että jos stressiä on, se on varmasti vaikeampaa. Mulla ainakin stressatessa kului ennen entistä enemmän tupakkaa. Mä oon yrittänyt vaan pohtia sitä miten tyhmää polttaminen oikeesti on ja pääsäntöisesti nyt on ollut lähinnä tosi hyvä fiilis että on ollut polttamatta (lukuunottamatta ihania raivokohtauksia ja yleistä kiukkuisuutta...). Olen kyllä niin tosissani tässä nyt mukana että tahdon uskoa että nyt se vaan on loppunut! :)

Kiitoksia tsempeistä ja tsemppiä sinne teille myös uuteen aloitukseen! :hug: Vaikeuksien kautta voittoon, ennemmin tai myöhemmin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
"toinen"
herätys klo 7,esikoinen kouluun.
leikkimistä ja ulkoilua pienempien kanssa.
iltapäivästä mies vei lapset grillaamaan
ja minä jäin siivoomaan kotiin.
nyt mies lähti kaverilleen ja jumittu sinne.
mä ajattelin juoda lasin viiniä,mutta kaadoin lasin vahingossa ja enempää ei ole
joten jäi haaveeks :D koitan saada vauvan nukkumaan ja varmaan tuijottelen telkkaa..
 
Ihan kiva ja vapaa vapaapäivä.
onneksi sain aikaan lähteä kauppaan kuitenkin. Sivutuotteena tälle löysin autostani avaimen, joka kuului ihan erääseen muuhun paikkaan.
:confused:

Tuskanhiestä toivuttuani tajusin sitten semipaniikissa - mitä-mä nyt-teen - että, saan ehkä sen palautettua sinne minne se kuuluukin, ihan ilman draamoja hissukseen.

No, yleinen onni on kääntynyt hyväksi vihdoin pari viikkoa sitten, ja avainhommakin meni putkeen. Ei muuta kuin takaisin kotiin ja laiskottelemaan.
Yritin tän palstan hauskaa kuvaketjua lukea ja nyt illalla kolmannella kerralla sain vasta loppuun sen.

Siinä välissä nappasin vähän pilveä, microsoftalta kylläkin. Pitää niitä valokuvia johonkin tunkea, kun kone huutaa viimeisillään ja kohta poksahtaa.
 

Yhteistyössä