Noiden kaikkien asioiden lisäks pelkään myös et löydän sieltä vedestä ruumiin. Uin ja sit yhtäkkiä käsiini tarttuu tukkaa jne.![]()
No joo, tän mä unohdin mun listalta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noiden kaikkien asioiden lisäks pelkään myös et löydän sieltä vedestä ruumiin. Uin ja sit yhtäkkiä käsiini tarttuu tukkaa jne.![]()
Koe suoritettiin työpaikallani, mikä on siis allastila. Suorittamani koe tuskin on mitenkään yleispätevä, mutta se riitti ko. duuniin.
Öh....mua kyllä vähän nauratti kun luin tuota : / Anteeksi... Järvessa ja meressä on paljon ihanampi polskia kuin altaassa...mun iho ja silmät eivät siedä klooria joten mieluummin siis luonnon veteen....
Oletko käynyt esimerkiksi Maskun hiekkakuopilla? Hirvensalossa ei rantavedessä ole kovin isoja kiviä tai mutaa, kokeile siellä. Onhan noita ranta vaihtoehtoja paljon..ei kaikki ole kivikkoisia![]()
Njoo.. mua vähän ällötttää koska olen koko lapsuuteni uinut maauimalassa. Siis ei vesikasveja, kaloja, uppotukkeja, levää, kiviä, mutta joskus kyllä jotein muita yllätyksiä..mutta jotenkin siihen vaan tottuu.. kun vaan käy.
Mä käyn tosin vaan yleensä yleisellä uimarannalla, tai rannalla, joka on sellaiseksi kunnostettu.
Kun sinne kannetaan hiekkaa, niin ei kivet tunne (tai onhan niitä luonnonhiekkaisiakin laitureita), tai rakentaa laiturin, niin ei niihin tartte koskea. Uppotukkia en ole koskaan kohdannut, joten epäilen suuresti että hukkuisin sellaisen takia joskus.
Polskin niin kovin ettei kalat, hait tai valaat käy kimppuun.
Enemmän mua pelottaa ne uivat KÄÄRMEET! :O
Mulle on opetettu, ettei käärme voi purra uidessaan. Ja tähän haluan uskoa.
Njoo.. mua vähän ällötttää koska olen koko lapsuuteni uinut maauimalassa. Siis ei vesikasveja, kaloja, uppotukkeja, levää, kiviä, mutta joskus kyllä jotein muita yllätyksiä..mutta jotenkin siihen vaan tottuu.. kun vaan käy.
Mä käyn tosin vaan yleensä yleisellä uimarannalla, tai rannalla, joka on sellaiseksi kunnostettu.
Kun sinne kannetaan hiekkaa, niin ei kivet tunne (tai onhan niitä luonnonhiekkaisiakin laitureita), tai rakentaa laiturin, niin ei niihin tartte koskea. Uppotukkia en ole koskaan kohdannut, joten epäilen suuresti että hukkuisin sellaisen takia joskus.
Polskin niin kovin ettei kalat, hait tai valaat käy kimppuun.
Enemmän mua pelottaa ne uivat KÄÄRMEET! :O
Mua ällöttää kanssa pohja ja vesikasvit. Kalat ei pure, ei niillä oo hampaita ja oon kyllä satavarma et ne kiertää uimarit kaukaa.![]()