Y
yksi neuvo
Vieras
Joka tavaralle pitää olla oma määrätty paikka. Vaikkei se aina siellä olisikaan, niin sitten kun se ajelehtii tiellä, tietää mihin sen vie. "Paikka kaikelle ja kaikki paikalleen!"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohikulkija:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Ohikulkija:Kas kummaa, kun talon asukki ilmoittautui niin kehujen määrä nousi heti...
Ja? Minä ainakin halusin sanoa hänelle, että talo on minusta oikein kiva. Miksi pitäisi pantata, jos on jotain kivaa sanottavaa?
Niin just... Aluksi lähes kaikki teilasivat tuon sisustuksen, mutta tuon asukin kirjoituksen jälkeen tuli paljon enemmän niitä ihailuja. Miksei ne menneet koko ajan tasaisesti, mietin?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Ohikulkija:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Ohikulkija:Kas kummaa, kun talon asukki ilmoittautui niin kehujen määrä nousi heti...
Ja? Minä ainakin halusin sanoa hänelle, että talo on minusta oikein kiva. Miksi pitäisi pantata, jos on jotain kivaa sanottavaa?
Niin just... Aluksi lähes kaikki teilasivat tuon sisustuksen, mutta tuon asukin kirjoituksen jälkeen tuli paljon enemmän niitä ihailuja. Miksei ne menneet koko ajan tasaisesti, mietin?
Ööh. No jos vaikka osalle tuli paha mieli tuosta typerästä teilaamisesta? Ainakin mulle, silti mun mielipide oli rehellinen.
Ylipäätään mua huvittaa tyylikkäiden asuntojen haukkuminen. TODELLA harvalla suomalaisella on varaa haukkua toisen sisutuksia yhtään mitenkään. Haluaisin todella nähdä tuotakin taloa kritisoineiden ihmisten kämpät... Tai oikeasti, en haluaisi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Itsekin rakentanut:Se on niin helppoa huutaa sieltä kaupungin vuokrakaksiosta, jossa olohuoneen tv-alttarin viereen on tungettu serkulta saatu vanha pyökinvärinen sotkan atk-pöytä ja vinkua persoonattomasta ja kliinisestä kodista. Se, katsokaas, vaatii vähän vaivaa, kun rakentaa taloa. Tekemisessä ja maksamisessa. Tehkää itse perässä ja näyttäkää sitten omien kättenne jäljet.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Jo pelkkä kaunis emäntä saa kodin loistamaan![]()