Yötä myöten valittelen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auryn

Aktiivinen jäsen
03.05.2004
11 713
0
36
Ottaa päähän kun kuukauden odottanu että pääsee radalle bilettämään, ja sit kaikki kaverit peruu...
Osa soittelee parin tunnin varoajalla että lähenkö ulos, ihanku onnistuis... Hermo menee. |O |O |O

Mä tiedän ettei ole maailman isoin ongelma.
Mä tiedän ettei kaikki pääse kerran kuussa ulos, mutta kaikki ei tahdokaan.
Mä tiedän myös että sontaa voi tulla niskaan. Mua silti potuttaa ihan s**tanasti, siivousta biletyksen sijaan... :headwall: :headwall: :headwall:

Kerpele.

Ymmärrän hyvin! mIe pääsen puolestani eilen ihan yllättäen kattoon 22 Pistepirkkoo kun mies ehtikin tulla kattoon poikaa ajoissa ja sanoi että alahan nyt mennä =) Se tekee hyvää päästä tuulettumaan, pattereiden latausta se on! :hug: Toivottavasti pääsisit pian...

tietenkin ärsyttää, vaikkei biletys olekaan mikään n.1 tärkeyslistalla...ainakaan itselläni...parasta onkin kun ei odota eikä suunnittele, sillon kaikki menee nappiin...mutta näin lapsen tulon jälkeen ei tälläsia extempore iltoja oo tullut, vaan kaikki pitää etukäteen suunnitella...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vappuna sit, jos ei kukaan sairastu.. meilläki kolme muksua, pääsee niin harvoin, että sillon kyllä nauttii ku saa mennä. :)

mä en oikeen ees nauti siitä enään, hassu juttu, kun oon ollut ennen kova menemään...kai se on jotain väsymystä, mieluummin rentoutuisin kotona ja nukkuisin viikonloppuna hyvin ja krapulaa murehdin jo siellä baari tiskillä...apua, en osaa enää pitää hauskaa (??)

Alkuperäinen kirjoittaja miepä:
mites teillä? kyseleekö teidä kamut teitä "viihteelle" useemmin, vai onko niin, että sitteku teille tulee mahis lähtä, te kysytte kavereitanne...?

Kamut kyselee ja sattumalta aina just sillon, kun ei pääsis (rahaa ei oo tai lapsenhoito ei hetkessä onnistukaan) ja joskus ei oikeen huvita ees lähtee, sillon vetoon rahapulaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Mutta, mikä olisi estänyt lähtemästä yksin?
Kyllä sitä ihan juttuseuraakin löytyy, ja usein sitä törmää sitten tuttuihinkin.

mä en ainakaan lähe, mä haluun pitää sen rasittavan juttuseuran loitolla ennemmin =) ei kiinnosta ne muut junttiukot, eikä mitään tyttökavereita kyllä baareista haeta..ainakaan täälläpäin

Minäki olen näinä muutamana kertana murehtinu krapulasta "etukäteen", mutta kun ei tarvi kirkkaita litkiä, siitä selviää pelkällä väsymyksellä (joka on toooosi kova, muttei oo huono olo).

Alkuperäinen kirjoittaja JeNNiNeN:
mä en oikeen ees nauti siitä enään, hassu juttu, kun oon ollut ennen kova menemään...kai se on jotain väsymystä, mieluummin rentoutuisin kotona ja nukkuisin viikonloppuna hyvin ja krapulaa murehdin jo siellä baari tiskillä...apua, en osaa enää pitää hauskaa (??)

mul ihan sama... vähän niinkun velvollisuudesta tulee käytyy ulkona kavereiden kaa vaikka kyl kotona on kivempaa kuin baarissa, jos ei oo joku tosi hyvä keikka =) eikä enää kaverit kauheesti kysele vaan odottavat että ilmottelen kun mä oon menossa. kaverit on lapsettomia ja "aina" menossa muutenkin ;)

Mä nyt yritän päästä menemään kerran kuussa, muuten alkaa päätä kiristämään... Ai nou, huono äiti ja noin mut yritänpähän pysyä kuosissa....

Ja suurin osa kavereista on äitejä, nyt vaan sattu että kaikilla on muuta ja jos miettivätkin asiaa niin tänään kuulin etteivät lähde.

Baariinhan pääsee koska vaan, muttakun mä tahtoisin keikalle. Viimeset puoltoista vuotta on ollu surkeeta keikka-aikaa, festareita lukuunottamatta oon käyny neljällä keikalla...
Ja miehen kanssa on ollu monesti menoa, kavereiden häitä tai synttäreitä, muttakun mä kaipaan sitä omaa aikaa keikan merkeissä.
Vaan ei, ens kuussa on miehen kaverin syntskä, sit alkaa festarikausi, ja sit who knows...

Yksin en mene kun en taho perskärpäsiä kimppuuni.

Ja juu, onhan nämä hirmu isot murheet, mutta pitäiskö mun ensin huolehtia naapuritalon masisäidin lasten jaksamista ennen omaani? Njaah, naapuritalossa ei taida olla pienten lasten äitejä, mutta enivei, tahdon pitää huoln itestäni ennen muita...

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Kiva kun on muitakin jotka tykkää nimenomaan keikoilla käydä! Se on musta kans parasta ulkonaoloa. B)

Aivan. Siinä on syytä mennä.
Moni varmaan kuvittelis että oon ihan hunningolla kun tahon viilettää, mut keikkatilanne on ollu niin surkee viime aikoina että kyllä maar ketuttaa kun se yks mahollinen kiva keikka pitkään aikaan menee ohi. :(

Ja kun ens kuussa on taas yhteistä biletysmenoa, niin kehtaa edes keikkalistoja lukea :|

Yhteistyössä