Miten te saatte myytyä lastenvaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlkoseAlasti

Jäsen
09.03.2008
555
0
16
yhyy rupeen kohta poraan jos en pääse eroon noista,jotkut myy tuosta noin vaan ihan mitä vaan :kieh: Miten vattu työ sen teette?
ilmatteeks pääsee ja kohta raijaan ne ilman pois ja maksan omasta pussista tolle pojalle rahan.ei musta ainakaan myyjää tule "isona" :D

Esikoisen vaatteet menee kaverilla ja kuopuksen vaatteille mulla on vakio-ostaja. Huutonetin kautta myin kerran pienen paketin ja sen jälkeen tää sama huutaja on ostanut multa suoraan ison kasan vaatteita. Sitä mukaa kun jää pieneksi, otan kuvia ja tarjoan ja hetken kuluttua postitan hänelle. Huutonetissä saisin varmaan enemmän rahaa, mutta tarkoitus on vain päästä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
onko ne merkkivaatetta vai tavallisia? hinta sen mukaan, ja jos haluat vain päästä eroon, niin lahjoita eteenpäin tai vie uffin laatikkoon... helppoa =)
ihan tavallisia vaatteita,hinnat oon laittanu tosi alas,tai ainakin omasta mielestä.kirppuspuolelle kasasin jotain mutta se on ihan sekamelskaa :headwall:
tavallaan kaikki mitä niistä vaatteista tulee menen pojan säästöön on luvattu niin,mutta jos kesän aikana toi 3 laatikkoo ei tosta häviä myynnin kautta mä vien ne jonnekkin ja maksan ite pojalle,tietty kerro sitä sille :D

Vein tänään kirpparille, toivottavasti menee. Yhtään en laittanut sellaisia, joissa värivirheitä tai tahroja tai nukkaa, ne vein lahjoituksena hyväntekeväisyyteen. Halvat hinnat laitoin. Kuhan eroon pääsee. Mutta en vie kirpparille mitään, mitä en itse sieltä ostaisi. Joskus näkee ihan harmaaksi pestyjä vanuneita jalkaräteiltä näyttäviä riepuja, joista pyydetään huikeita summia. Eikö ihmiset tajua, ettei kukaan halua kirppariltakaan lattiarättejä ostaa.

Pistän kirppispöydän pystyyn ja myyn kelpo tavarat pois. Kulahtaneet, rikkinäiset tms. leikon luutuiksi. Se, mitä en saa kaupaksi, kuskaan Konttiin. Kotiin takasi en niitä enää tuo. :whistle:

En edes yritä myydä, mitkä eivät mene kiertoon lähipiiriin, lahjoitan Pelastusarmeijan tai vastaavan kirppiksille. Ne muutamat hassut eurot mitä niistä saa ei ole sen duunin arvoisia että alkaisin kaupittelemaan sen aktiivisemmin.

Minä oon tehny sopivan kokoset paketit huuto.netiin ja ottanu vaatteista hyvät kuvat. Tarpeeksi alhanen hinta niin kyllä ne menee. Itse möin laatikollisen vaatteita n.30-40e tuli huutonetissä. Yhtäaikaa oli myynnissä 4 laatikkoa eri kokosia poikien vaatteita. Kuvat ratkasee tosi paljon.

Yhteistyössä