Miten te pääsette lenkille ilman lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siirih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siirih

Vieras
Meillä mies tekee tosi pitkää päivää ihan aina,joten enpääse yksin koskaan.
3 ja 5 vuotiaiden kanssa se kävely on tosi hidasta, ja ketään en tunne täältä uudelta paikkakunnalta,joka katsois muksuja joskus...
 
No, mä pääsen juuri silloin kun mies on kotona eli iltaisin. Silloin käyn muutenkin harrastuksissa. Päivisin esikoisen ollessa koulussa lenkkeilen välillä tuon kuopuksen kanssa, hän kun vielä menee hyvin rattaissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
jos mulla olis toi tilanne maksasin ilomielin mll hoitjalle sen reilun 6e tunnista jonka lenkkeilisin.

niin mutta kun vantaalla ei ole
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Mannerheimin+lastensuojeluliitto+Vantaan+tuki+eiriit%C3%A4/HS20070609SI1KA02z4y
 
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
jos mulla olis toi tilanne maksasin ilomielin mll hoitjalle sen reilun 6e tunnista jonka lenkkeilisin.


tää on hyvä vaihtoehto tai sit lapset kumpiki pulkkaan, rattaisiin..tms ja eiku lenkille!!
eipä tarvi pitkää lenkkiä tehä, kun on tuota painolastia mukana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
jos mulla olis toi tilanne maksasin ilomielin mll hoitjalle sen reilun 6e tunnista jonka lenkkeilisin.


tää on hyvä vaihtoehto tai sit lapset kumpiki pulkkaan, rattaisiin..tms ja eiku lenkille!!
eipä tarvi pitkää lenkkiä tehä, kun on tuota painolastia mukana!

meinaatko että laitan 5v rattaisiin?
 
Silleen että pistää lenkkikuteet päälle, siinä vaiheessa jo yleensä pyörii jaloissa 2 kaksijalkaista ja 1 nelijalkainen. Kysymyksiä satelee, minne menet, kuinka pitkälle, koska tuut takas. Nappaa koiran hihnan päähän ja yrittää vastata mahdollisimman ympäripyöreetä ja livahtaa oven raosta. (olettaen tietenkin että se yksi kaksjalkainen makaa siellä sohvalla ;) ) Ei mut oikeesti, välillä on hankalaa, mut heti kun vaan mahdollinen rako, niin sillon :D Aikoinaan tullut lastenkin kanssa käytyä, tupliksiin vaan ja menoks.
 

Yhteistyössä