S
siirih
Vieras
Meillä mies tekee tosi pitkää päivää ihan aina,joten enpääse yksin koskaan.
3 ja 5 vuotiaiden kanssa se kävely on tosi hidasta, ja ketään en tunne täältä uudelta paikkakunnalta,joka katsois muksuja joskus...
3 ja 5 vuotiaiden kanssa se kävely on tosi hidasta, ja ketään en tunne täältä uudelta paikkakunnalta,joka katsois muksuja joskus...