Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
maanantaina 18 =) sinä?Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 22:09 indiska harmaana kirjoitti:äippä minkä ikänen olet? jos saa udella.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 09:11 Lollo kirjoitti:Mulla synnytys meni hyvin. Alkoi kotona kun lapsvesi meni. Sairaala matkalla alkoivat supparit. Synnytys kesti 7h40min, ponnistus siitä puol tuntia. Synnytys meni kaikin puolin hyvin, ja oli todella upea kokemus!
Tyttö on nyt 10kk. Kaikki on mennyt hyvin, tyttö on terve ja hyvän tuulinen. Päivät menee kaksistaan kotona. Tehdään kotityöt yhdessä, tyttö liinassa, ja leikitään ja ulkoillaan. Hyvin olen jaksanut, joskus toki väsyttää, ja olisi mukava saada enemmän aikuista seuraa, ja jakaa vastuuta enemmän jonkun toisenkin kanssa.Käymme muskarissa ja vauvakerhossa, joissa tapaan muita äitejä.
Olemme tytön kanssa yhdessä 24h, tyttö nukkuukin vieressä, tissi unileluna.. erossa oleminen on minulle varsinkin hyvin vaikeaa. Syksyllä alkavat opiskelut, ja jännittää miten ne lähtevät käyntiin? Ei siinä kai auta muu kuin totutella.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 15:41 meku86 kirjoitti:Oikein hyvin.Mun tytär siis syntyi 07.04.2005 eli on nyt yli 9,5kk.Synnytys oli ihan ok ja suht nopea,vajaa 6h kirjattii kestox.Mulla käynnnstettii synnytys raskausmyrkytyksen takia ja epiduraalin kanssa oli hankaluuksia mutta silti hieno kokemus.Mies oli mukana synnytyksessä ja se autto =) Toista lasta jo yritetty jonkun aikaa.hiukan jo epäilen,ens kuussa nähää mite asiat on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 15:41 meku86 kirjoitti:Oikein hyvin.Mun tytär siis syntyi 07.04.2005 eli on nyt yli 9,5kk.Synnytys oli ihan ok ja suht nopea,vajaa 6h kirjattii kestox.Mulla käynnnstettii synnytys raskausmyrkytyksen takia ja epiduraalin kanssa oli hankaluuksia mutta silti hieno kokemus.Mies oli mukana synnytyksessä ja se autto =) Toista lasta jo yritetty jonkun aikaa.hiukan jo epäilen,ens kuussa nähää mite asiat on![]()