Miten te muut nuoret äidit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
välillä jaksaa paremmin välillä huonommin..mutta päivääkään en vaihtais! lapseni on 8kk synnytys meni ihan hyvin ja suht nopeesti.. nyt ehkä vähän vauvakuume :heart:

Aikun kiva :) mun poika vasta 5kk ja mulla myös vauvakuume kuumottaa :heart: meillä mennään aikamoista vuoristorataa niin parisuhteessa kuin muussakin elämässä, mut en myöskään vaihtas päivääkää pois!

hyvin on kyllä jaksettu :) meillä lapset 3v5kk,toinen 1v1kk ja kolmannen laskettuaika toukokuussa :heart: sitten on meidän lapsiluku täynnä ;)
niin ja synnytykset on ollu suht helppoja,toinen synnytys oli jopa niin nopee ettei keretty antaa kipulääkkeitä,sairaalassa ehtiin olla 2tuntia,vauva oli niin iso ja tuli niin vauhdilla että repesin aika pahasti mutta silti helppo ja positiivinen kokemus :)

Mulla synnytys meni hyvin. Alkoi kotona kun lapsvesi meni. Sairaala matkalla alkoivat supparit. Synnytys kesti 7h40min, ponnistus siitä puol tuntia. Synnytys meni kaikin puolin hyvin, ja oli todella upea kokemus!
Tyttö on nyt 10kk. Kaikki on mennyt hyvin, tyttö on terve ja hyvän tuulinen. Päivät menee kaksistaan kotona. Tehdään kotityöt yhdessä, tyttö liinassa, ja leikitään ja ulkoillaan. Hyvin olen jaksanut, joskus toki väsyttää, ja olisi mukava saada enemmän aikuista seuraa, ja jakaa vastuuta enemmän jonkun toisenkin kanssa.Käymme muskarissa ja vauvakerhossa, joissa tapaan muita äitejä.
Olemme tytön kanssa yhdessä 24h, tyttö nukkuukin vieressä, tissi unileluna.. erossa oleminen on minulle varsinkin hyvin vaikeaa. Syksyllä alkavat opiskelut, ja jännittää miten ne lähtevät käyntiin? Ei siinä kai auta muu kuin totutella.

mulla on 1v1kk vanha tytär :heart: hyvin olen jaksanut mutta kyllä joskus väsyttää!parisuhde on kyllä mennyt kauheeta vuoristorataa mutta nyt on ollut paljon paremmin nämä viimeset 2kk!avomies on myös hoitanut tyttöä enemmän kuin ennen!tyttö oli kans ensimmäistä kertaa yökylässä viime viikonlopulla ja se meni hyvin!saatiin vähän omaa aikaa ukon kanssa :p synnytys olikäynnistetty ja tuli komplikaatioita mutta oli se kumiskin hieno kokemus!mullakin on kauhee vauvakuume mut toi koulu pitäis käydä loppuun ensin!meen ens syksynä kouluun ja tyttö menee tarhaan!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 09:11 Lollo kirjoitti:
Mulla synnytys meni hyvin. Alkoi kotona kun lapsvesi meni. Sairaala matkalla alkoivat supparit. Synnytys kesti 7h40min, ponnistus siitä puol tuntia. Synnytys meni kaikin puolin hyvin, ja oli todella upea kokemus!
Tyttö on nyt 10kk. Kaikki on mennyt hyvin, tyttö on terve ja hyvän tuulinen. Päivät menee kaksistaan kotona. Tehdään kotityöt yhdessä, tyttö liinassa, ja leikitään ja ulkoillaan. Hyvin olen jaksanut, joskus toki väsyttää, ja olisi mukava saada enemmän aikuista seuraa, ja jakaa vastuuta enemmän jonkun toisenkin kanssa.Käymme muskarissa ja vauvakerhossa, joissa tapaan muita äitejä.
Olemme tytön kanssa yhdessä 24h, tyttö nukkuukin vieressä, tissi unileluna.. erossa oleminen on minulle varsinkin hyvin vaikeaa. Syksyllä alkavat opiskelut, ja jännittää miten ne lähtevät käyntiin? Ei siinä kai auta muu kuin totutella.

meilläkin tyttö nukkuu vieressä ja tissiä saa vielä =)

Oikein hyvin.Mun tytär siis syntyi 07.04.2005 eli on nyt yli 9,5kk.Synnytys oli ihan ok ja suht nopea,vajaa 6h kirjattii kestox.Mulla käynnnstettii synnytys raskausmyrkytyksen takia ja epiduraalin kanssa oli hankaluuksia mutta silti hieno kokemus.Mies oli mukana synnytyksessä ja se autto =) Toista lasta jo yritetty jonkun aikaa.hiukan jo epäilen,ens kuussa nähää mite asiat on ;)

Hyvin ollaan jakseltu... Meillä on tosin ollut sellainen vauva joka on aina syönyt ja nukkunut hyvin. Päiväunia nukkui huonosti 3kk ikään, mutta nyt jo säännöllinen rytmi niin unien kuin syömisten kanssa. Vauva kohta 11kk. Synnytys meni hyvin: alkoi lapsivesien menolla ja siitä parin tunnin jälkeen säännölliset supistukset alkoivat. Lapsivesien menosta 12,5h niin oli vauva maailmassa. Oli ihana kokemus ja sen vois kokea uudelleenkin, niin ainutkertaista ja ihmeellistä... vauvakuume vaivaa taas... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 15:41 meku86 kirjoitti:
Oikein hyvin.Mun tytär siis syntyi 07.04.2005 eli on nyt yli 9,5kk.Synnytys oli ihan ok ja suht nopea,vajaa 6h kirjattii kestox.Mulla käynnnstettii synnytys raskausmyrkytyksen takia ja epiduraalin kanssa oli hankaluuksia mutta silti hieno kokemus.Mies oli mukana synnytyksessä ja se autto =) Toista lasta jo yritetty jonkun aikaa.hiukan jo epäilen,ens kuussa nähää mite asiat on ;)

meilläkin käynnistettiin raskausmyrkytyksen takia!monellako viikkolla tyttö syntyi?meillä oli viikkoja tasan 38!

:hug:

Meilläkin on ihan mukavasti mennyt, poika on ollu niin helppo. Ikää herralla on kohta 11kk. Synnytys meni kans hyvin, oli ihan suht helppo ja nopee ja meni ilman kivunlievityksiä :) Tietty varmaan sen takia kun alko jo matkalla ponnistuttamaan ja laitoksella olin jo kokonaan auki :D

Nyt odotellaan toista, tosin ihan alkuvaiheessa ollaan vielä :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 15:41 meku86 kirjoitti:

heippa!
mullakin käynnistettiin synnytys raskausmyrkytyksen takia rv34+4..oli pelottava, mutta silti ihana kokemus! sairaalassa jouduttiin viettämään ensimmäiset 3vk,mutta nyt nelikuinen poikamme voi jo vallan mainiosti!monennellako viikolla pikkuisenne syntyi?...ja onnea yritykselle! =) =)

Yhteistyössä