Tää on siis niin totta! Aivan prikuulleen totta!Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:Ootteko muuten huomannu, että nää 48 - 55 luvulla syntyneet nykyisovanhemmat eivät ole pätkääkään kiinnostuneita lastenlasten hoidosta tms. Mutta sillon kun me jotka on synnytty -70 luvulla niin meitä kyllä hoiti mummut ja ukit... en ole katkera, mutta kuitenkin....
Niinku yhdessä lehdessäkin sanottiin, että nykyajan isovanhemmat elävät "voimavuosiaan", läträävät viinan kanssa ja reissaavat ympäri maailmaan ts. nauttivat vapaudestaan. Enkä nyt tarkoita sitä, että niitten pitäs jatkuvaan olla paapomassa ja hoitamassa vaan sitä, että joskus vois auttaa omaa lastaan ja kehittää sitä isovanhempi suhdetta lapsenlapseen.
Mä olen syntynyt 1976 eikä isovanhemmat mua hoitaneet, vaan vanhemmat sekä hoitotäti. Olin toki joskus mummilassa mutta en ikinä viikkokausia, en edes päiväkausia. Vanhemmat kävi töissä ja minä & veli oltiin hoitotädillä.Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:Ootteko muuten huomannu, että nää 48 - 55 luvulla syntyneet nykyisovanhemmat eivät ole pätkääkään kiinnostuneita lastenlasten hoidosta tms. Mutta sillon kun me jotka on synnytty -70 luvulla niin meitä kyllä hoiti mummut ja ukit... en ole katkera, mutta kuitenkin....
Niinku yhdessä lehdessäkin sanottiin, että nykyajan isovanhemmat elävät "voimavuosiaan", läträävät viinan kanssa ja reissaavat ympäri maailmaan ts. nauttivat vapaudestaan. Enkä nyt tarkoita sitä, että niitten pitäs jatkuvaan olla paapomassa ja hoitamassa vaan sitä, että joskus vois auttaa omaa lastaan ja kehittää sitä isovanhempi suhdetta lapsenlapseen.
Meilllä minä tarvitsen myös 9 tuntia unta, kuten lapsetkin noin 2-vuotiaasta saakka ovat pärjänneet 9 tunnin yöunella. Ei päiväunia.Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kun on pakko. Ja meillähän on joka ilta jokunen tunti aikaa, ku muksut nukkuu. Ja kun on tottumiskysymyshän tääki on.