V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hui!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hui!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En sanonutkaan että olisi joka päivä niin paljon siivoamista, että menee useita tunteja, vai sanoinko? En todellakaan siivoa joka päivä, kuin juuri sen keittiön ja esim lelut tietysti paikoilleen ym. Kysyin vain, miten on mahdollista tehdä tuo kaikki ennen päiväunia. Lähinnä ihmettelen tuota koko talon siivousta, koska siihen saan kyllä menemään vaikka useamman päivän. Koko talon siivous kun minusta tarkoittaa muutakin kuin imuroimista ja lelujen keräämistä.
No itse saisin helpostikkin, kun lapset laittavat päikyille 13-13.30. Heräävät tosin 10, mutta itse herään yleensä 8-9 aikaan.
Okei, selvensi aika paljon kuviota, lapset ovat siis vain kolme tuntia hereillä, ennen päiväunia. Ja mitä mielestänne taas kuuluukaan siihen koko talon siivoamiseen, jos siihen ei mene kuin max pari tuntia?
Anteeksi kuopus laittaa, esikoinen ei nuku mutta on jo niin iso ( 4v ) että osaa siivota omat jälkensä ja yleensä leikkiikin omassa huoneessa.
No siihen kuuluu imurointi, luutuus ja pölyt.
Olen aika monta kertaa aiemminkin ihmetellyt tätä yhtälöä, että 180 neliön koti siivotaan puolessa tunnissa. Eikö teillä oikeasti ole mitään siellä kodissa, muuta kuin lattiaa ja pari pöytää jotka pyyhitään? Eikö teillä ole mattoja lattioilla, eikö ole sohvia, eikö teillä ole sängyissä patjoja ja lakanoita, ei pyyhittäviä tasoja jne?