O
oleanterinkukka
Vieras
Haluaisin:
- organisoida kodin tilat "viimeisen päälle" (vaatesäilytys, liinavaatteet, ruokakaapit, jne. jne.)
- merkitä kaiken organisoimani kauniilla etiketeillä
- järjestellä kuvia ja tehdä kuvakansioita
- askarrella enemmän lapsen kanssa
- kirjoittaa "muistelmia" lasten kehityksestä ja kasvamisesta
- ottaa enemmän kauniita kuvia perheestä ja muokata niitä
- tuunata kotia ja tehdä ihania DIY-juttuja
- seurata inspiroivia blogeja
- toteuttaa niistä löytämiäni ideoita
- leipoa!
Mutta... MILLÄ AJALLA?! Tällä hetkellä olen työelämässä, mutta jäämässä juuri äitiyslomalle toista kertaa. Ensimmäisen kohdalla olin kotona lähes 2,5 vuotta. Nyt ymmärrettävästi ei ehdi kaikkea haluamaansa tehdä, kun 8h tuntia päivästä menee töissä, mutta en minä totta puhuen ehtinyt sen enempää tehdä kotona ollessanikaan YHDEN lapsen kanssa...
MITEN esim. ne blogien kotiäidit ehtivät kaiken sen ja vielä ottaa kuvia / päivittää blogiaan kaiken kukkuraksi?! Miten te ehditte?
Kertokaa minulle salaisuutenne, janoan tietää! Onko tällaisilla äideillä hoitoapua päivisin? Koska en minä ainakaan vauvan tai taaperon kanssa pystynyt keskittymään aikaa vieviin projekteihin lapsen hoidon ohella.. Päiväuniaikoina nukuin tai lepäsin itsekin..
- organisoida kodin tilat "viimeisen päälle" (vaatesäilytys, liinavaatteet, ruokakaapit, jne. jne.)
- merkitä kaiken organisoimani kauniilla etiketeillä
- järjestellä kuvia ja tehdä kuvakansioita
- askarrella enemmän lapsen kanssa
- kirjoittaa "muistelmia" lasten kehityksestä ja kasvamisesta
- ottaa enemmän kauniita kuvia perheestä ja muokata niitä
- tuunata kotia ja tehdä ihania DIY-juttuja
- seurata inspiroivia blogeja
- toteuttaa niistä löytämiäni ideoita
- leipoa!
Mutta... MILLÄ AJALLA?! Tällä hetkellä olen työelämässä, mutta jäämässä juuri äitiyslomalle toista kertaa. Ensimmäisen kohdalla olin kotona lähes 2,5 vuotta. Nyt ymmärrettävästi ei ehdi kaikkea haluamaansa tehdä, kun 8h tuntia päivästä menee töissä, mutta en minä totta puhuen ehtinyt sen enempää tehdä kotona ollessanikaan YHDEN lapsen kanssa...
MITEN esim. ne blogien kotiäidit ehtivät kaiken sen ja vielä ottaa kuvia / päivittää blogiaan kaiken kukkuraksi?! Miten te ehditte?