Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mä teen aina niin että aamupalan jälkeen siivotaan koko kämppä ja hoidetaan pyykinpesu ja ruoan laitto. sit mennää ulos, sit syödään ja päikkäreillle. päikkäreitten aikana teen omia juttuja ja kun lapset herää puuhastelen niiden kanssa. ja tietysti illalla jos siivoo kun lapset menee nukkumaan jää päivälle enemmän aikaa puuhastella.
Kerrohan nyt miten on mahdollista ennen päiväunia siivota koko kämppä, pestä pyykkiä, tehdä ruokaa ja mennä vielä uloskin ennen lounasta? Heräättekö neljältä? Minä olen tänään ennen tätä päiväuniaikaa imuroinut, tehnyt ruokaa ja siivonnut keittiön. Ei kyllä mitenkään onnistuisi ulkoilu enää tähän aikatauluun, saati sitten koko talon siivous.
Siis mitä vit..
Mitä sulla on joka päivä niin paljon siivoamista että sulla menee useita tunteja? Mulla kun itsellä on 180neliön okt ja siivoamiseen menee about 30min, eikä aina sitäkään. Tietysti sitten niinä päivinä kun luutuan niin menee kauemmin tai imuroin, mutta en todellakaan joka päivä paljon parempaakin tekemistä.
Meillä pyykinpesukone pesee pyykit, menee 5min kun ne sinne nakkaa, eikä sitä pyykkiäkään joka päivä ole vaikka 2 pientä lasta. En pese vajaita koneita.
Meillä ruoka on ihan perus mättöä, esim keitto, laatikko yms jotka on helppo tehdä ja kypsyy itsestään. Miehen tullessa kotiin sit jotain muuta.
Mikä tässä on niin vaikea???????