miten tämä palsta on nykyisin näin vaisu ?!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28203569:
Meinaatko että pitäs olla nikkipakko? Musta se tekis keskustelusta kyllä aika tylsää, harmaanahan ne parhaat kieli poskessa-provot kirjoitellaan.
Ja tuossa viittaatko harmaaseen vieraaseen? Olisko se sitten oikein, jos joku mt-oireinen bannattaisiin, varsinkaan kun jutut eivät ole mitenkään sopimattomia, kunhan vaan ärsyttävät, kun ei niistä saa selvää.
Yhden sortin hiekkalaatikkokiusaamista sekin.
Tuota tyyppiä olen kyllä miettinyt monet kerrat, että onko vain huono provo, vai onko joku tosiaan niin huonossa jamassa.
Ja kenties tuleeko itsekin seuraavana aamuna kauhulla häveten katsomaan, mitä on tullut seposteltua...
Kyllä se olisi oikein, jos ihminen bannataan sen takia, että hänen viesteistään ei saa mitään selvää. Ei kyse ole mistään mt-ongelmaisten syrjimisestä vaan siitä, että yritetään pitää keskustelun tasoa yllä ja palsta mukavana paikkana. Suurimmalla osalla keskustelufoorumeista bannataan jo ihan offtopc-viesteistäkin, koska halutaan pitää ketjut aiheessa.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Määä
[QUOTE="vieras";28203661]Kyllä se olisi oikein, jos ihminen bannataan sen takia, että hänen viesteistään ei saa mitään selvää. Ei kyse ole mistään mt-ongelmaisten syrjimisestä vaan siitä, että yritetään pitää keskustelun tasoa yllä ja palsta mukavana paikkana. Suurimmalla osalla keskustelufoorumeista bannataan jo ihan offtopc-viesteistäkin, koska halutaan pitää ketjut aiheessa.[/QUOTE]
no sellaisilta kahvipöytäpalstoilta mä haluan ainakin pysyä poissa. Eikö teillä täälläkin ole mahdollisuus perustaa jotain kerhoja, tai nikillisiä alueita, joilla voi sitten harrastaa sitä aiheenmukaista keskustelua?
Kumma vain, että nämä nikittömät ja vähiten moderoidut alueet ovat aina niitä suosituimpia. Kuten vaikkapa vauvan av on ollut.

lucifer
No hei hanitsupuput!

aivan mahtava ilma ollut! nukuttiin pitkään ( eli kuuteen) syötiin aamupala, ja mietittiin mitä tehtäs.
muksujen toivomuksesta pakattiin eväät ja lähdettiin kelkkailemaan. ajettiin tosin vain 40km yhteensä kun reilu parituntia meni mäenlaskussa ja eväiden syönnissä.

nyt sauna lämpiämässä ja muksut katsoo elokuvaa.

huomenna taas jotain kivaa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28203661]Kyllä se olisi oikein, jos ihminen bannataan sen takia, että hänen viesteistään ei saa mitään selvää. Ei kyse ole mistään mt-ongelmaisten syrjimisestä vaan siitä, että yritetään pitää keskustelun tasoa yllä ja palsta mukavana paikkana. Suurimmalla osalla keskustelufoorumeista bannataan jo ihan offtopc-viesteistäkin, koska halutaan pitää ketjut aiheessa.[/QUOTE]

Samaa mieltä! Laskee keskustelun tasoa aika paljon, kun väliin ilmestyy diibadaabaa, joka on täyttä puutaheinää. Bannia vaan. Täällä on tarkoitus keskustella. Ja se ei ole keskustelua, että kirjoittaa jotain älyttömiä lauseita, jotka eivät tarkoita mitään.

Määä
Aina löytyy näemmä joku joka jaksaa kitistä palstan tylsyydestä...mit vit???? Tee ite sitten palstasta menevämpi...ota vähän vastuuta itekkii!!!:) Joukkoflaidistako täältä haet?
no mää ainaki oon yrittänyt herättää keskustelua vähän vaikka mistä, mut ei kukaan innostu. Ei mun aivoilla kehitellä hauskaa provoa, ja vielä pidetä yllä yksinään.

Keittiönoita
Aina löytyy näemmä joku joka jaksaa kitistä palstan tylsyydestä...mit vit???? Tee ite sitten palstasta menevämpi...ota vähän vastuuta itekkii!!!:) Joukkoflaidistako täältä haet?
Hyvä pointti :flower: Just tarkistin, että mä olen tehnyt vuoden 2013 aikana tänne tasan 5 aloitusta ja niistäkin yksi oli Ruokahaaste-äänestys. Eikä ne muutkaan mitään mielenkiintoisia tai haastavia juttuja olleet. Eli eipä ole tullut itsekään pahemmin panostettua palstaan : /

[QUOTE="vieras";28204067]Samaa mieltä! Laskee keskustelun tasoa aika paljon, kun väliin ilmestyy diibadaabaa, joka on täyttä puutaheinää. Bannia vaan. Täällä on tarkoitus keskustella. Ja se ei ole keskustelua, että kirjoittaa jotain älyttömiä lauseita, jotka eivät tarkoita mitään.[/QUOTE]

Käläkäläkälääää..

• Tykkää
Reactions: päätön
"Carelia"
Kyl jotkut provot on ollu vuosien varrella niin hauskoja, että. Huonekaluista tarttuvat bagteerit(kun on sofalla sekstattu), pyyheliinasta raskaaksi jne. Jotkut yleensä harmaana räkyttävät terrierin raivolla tiettyjen nikkien kimpussa, ei semmosista ketjuista keskustelua aikaan saa...tai jaksa lukea. Vissiin on pahoinvointi yhteiskunnassa lisinyt kun arvostellaan negatiivisesti kuvaketjuissa, ja haukutaan vaikeuksiin joutuneita tyhmiksi yms. Hyväntuulisia tai hauskoja ketjuja tuntuu olevan vähempi.

"Elämä"
Elämä, se on syyllinen.

Ihana auringonpaiste, pakko mennä ulos.
Jos ei ulos pääse niin se sama ihana paiste pakottaa siivoamaan, paljastaa kaikki liat ikkunoissa, kaapinovissa, lattioissa jne.

Sitten iskee vielä julmettu sisustusinspis aina keväisin.

Kuka sitä ehtii/ viitsii edes tähän aikaan vuodesta palstailla?

"vieras"
Olen palstaillut v. 2004 asti ja minulle tuli mitta aivan täyteen muutama kuukausi sitten. Nyt kun välillä täällä vieraillut niin aika hiljaiselta vaikuttaa.
Tuo nyt on ymmärrettävää että noin pitkässä juoksussa tulee jossain vaiheessa mitta ihan täyteen.

Huolestuttavin asia tässä on se että täällä sinä nyt oot taas kirjoittelemassa, ei palstasta pääse eroon edes silloin kun tulee se mitta oikeasti ihan täyteen.

Kerran kun tälle tielle astut,niin tälle tielle jäät, ounou.

Yhteistyössä