miten tämä palsta on nykyisin näin vaisu ?!

nhijdh
[QUOTE="vieras";28204067]Samaa mieltä! Laskee keskustelun tasoa aika paljon, kun väliin ilmestyy diibadaabaa, joka on täyttä puutaheinää. Bannia vaan. Täällä on tarkoitus keskustella. Ja se ei ole keskustelua, että kirjoittaa jotain älyttömiä lauseita, jotka eivät tarkoita mitään.[/QUOTE]

Ja se tasohan on todella korkea niissä keskusteluissa muuten. Joo varmaan. Ihme keskustelunatsi olet, antaa kaikkien kukkien kukkia kunhan ei asiottomuuksiin mennä
 
Kysytään miksi palsta hiljainen. Pelkkä yleinen juttelu asiasta saa jo kaikenmaailman paskan nakkelijat osallistumaan.

Jepjep.

Aktiivisia palstailijoita on monasti täällä haukuttu, ihan vaan kun ovat noh.... Aktiivisia.

"osta elämä" "mitä sun perhees tekee kun oot aina täällä" jne jne jne...

Sitten kun et jaksa katsella ihmisten hiekkalaatikkoleikkejä ja perusteettomia "sä oot tyhmäpää" kommentteja, ja poistutaan paikalta, niin alkaa ihmettely miksi ei ole enää kiinnostavuutta saitilla tai "missä se ja tuo on nykyään".

Ihan helvetillinen mysteeri.
 
"vieras"
Ja se tasohan on todella korkea niissä keskusteluissa muuten. Joo varmaan. Ihme keskustelunatsi olet, antaa kaikkien kukkien kukkia kunhan ei asiottomuuksiin mennä
Ei ole keskustelua kirjoittaa tällaista tekstiä vaikkapa lihapullantekoa koskevaan aloitukseen:

OHO! Mies on ihmeellinen. Olen minä aurinko, et sinä tiedä. Join bisseä! Mitä sit? Ootko kova valittaa? Lunta tulee kesäkuussa öö.
 
Ja sivuhuomautuksena nämä ylettömät määrät roskaviestejä mikä on vissiin jonkun harmaan mielestä ihan mielettömän hauskoja, on aivan suunnattoman typeriä.

Kaikki on varmasti nähneet nää puutaheinää kommentit mitkä tulee tasan saman hepun näppäimistöltä ja välllä se saa jonkun toisenkin palikan innostumaan kirjoittamaan niinkuin olisi joku tietokoneohjelman paskageneraattori asialla.
 
"vieras"
Ja sivuhuomautuksena nämä ylettömät määrät roskaviestejä mikä on vissiin jonkun harmaan mielestä ihan mielettömän hauskoja, on aivan suunnattoman typeriä.

Kaikki on varmasti nähneet nää puutaheinää kommentit mitkä tulee tasan saman hepun näppäimistöltä ja välllä se saa jonkun toisenkin palikan innostumaan kirjoittamaan niinkuin olisi joku tietokoneohjelman paskageneraattori asialla.
jos olisikin se. oletko mies? en kiinnostu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28205002:
entäs tuo uusi, en ole seurannu. :confused:
En kyllä tajua miten se aihe jaksaa kiinnostaa ihmisiä kuukausien jälkeenkin.

Tulee sellainen olo että ihan hyvä vaan kun tänne kirjautumisen sijasta tekee jotain ihan muuta jos "keskustelu" on sitä tasoa että pitää yhtä hiton ketjua ihmetellä jatkuvasti. Tai edes reagoida sen olemassaoloon mitenkään.
 
En kyllä tajua miten se aihe jaksaa kiinnostaa ihmisiä kuukausien jälkeenkin.

Tulee sellainen olo että ihan hyvä vaan kun tänne kirjautumisen sijasta tekee jotain ihan muuta jos "keskustelu" on sitä tasoa että pitää yhtä hiton ketjua ihmetellä jatkuvasti. Tai edes reagoida sen olemassaoloon mitenkään.
pyydä poistamaan niin ei tarvii kenekään vaivata päätänsä sillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28205043:
pyydä poistamaan niin ei tarvii kenekään vaivata päätänsä sillä.
Miksi? Vaikken siellä ole kuin harvoin niin miksi se pitäisi poistaa? Sen takia kun muutama älykääpiö ei osaa olla avaamatta sitä tai ärsyyntymättä siitä että näkee ketjun etusivulla?

Tää menee tasan siihen samaan kategoriaan että ihmisillä on itsellään ihan liian vähän tekemistä jos jaksaa räkyttää ihan turhan päiväisistä asioista, harva asia on turhempaa kuin ulista siitä että keskustelupalstalla keskustellaan.
 
"vieras"
Miksi? Vaikken siellä ole kuin harvoin niin miksi se pitäisi poistaa? Sen takia kun muutama älykääpiö ei osaa olla avaamatta sitä tai ärsyyntymättä siitä että näkee ketjun etusivulla?

Tää menee tasan siihen samaan kategoriaan että ihmisillä on itsellään ihan liian vähän tekemistä jos jaksaa räkyttää ihan turhan päiväisistä asioista, harva asia on turhempaa kuin ulista siitä että keskustelupalstalla keskustellaan.
 
Minustakin tämä palsta on nykyään jotenkin paljon tylsempi kuin silloin kun tulin tänne, eli ehkä noin vuosi sitten (en muista enää) Ehkä ihmiset on päässeet joukolla eroon nettipalstariippuvuudesta. (ei sillä, pitäis kyllä itsekin päästä) Hyvien provojen tekijätkin on kadonneet. Vaikka enemmän kyllä tykkään asiallisista keskusteluista. Provot on vaan ihan hauskaa viihdettä joskus. Pitäisköhän itse yrittää alkaa väsäämään provoja harmaana…. :D En oo koskaan yrittänyt, mutta pitääpä kokeilla…
 
Miten täällä voi yrittää olla muka hauska, kun jo provon neljäs viesti on tätä luokkaa: "Jos väität, ettei tämä ole provo, niin laitan välittömästi ilmoituksen tästä poliisille."

No mä jatkan silti, silläkin uhalla että poliisit ottaa minuun kohta yhteyttä. Iik!
 
Viimeksi muokattu:
"Heh"
Miksi? Vaikken siellä ole kuin harvoin niin miksi se pitäisi poistaa? Sen takia kun muutama älykääpiö ei osaa olla avaamatta sitä tai ärsyyntymättä siitä että näkee ketjun etusivulla?

Tää menee tasan siihen samaan kategoriaan että ihmisillä on itsellään ihan liian vähän tekemistä jos jaksaa räkyttää ihan turhan päiväisistä asioista, harva asia on turhempaa kuin ulista siitä että keskustelupalstalla keskustellaan.
Eihän tässä kukaan muu ärsyynny ja räksytä kuin itse kepsis.
Nähdäkseni uli ulia ei muitten näppiksiltä tule aiheeseen liittyen.
 
pyh
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28205471:
Minäkin taidan poistua tältä palstalta pysyvästi, etenkin jos poliisit on kohta mun kimpussa. Meni koko viikonloppu pilalle, toivottavasti ei koko loppuelämä. Hyvästit teille vaan sitten.

Tuossa mun provo, jonka takia joku huumorintajuton kuulemma teki minusta ilmoituksen poliisille. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2248976-milla-te-saatte-kissan-pysymaan-kylpparissa-varjayksen-ajan/
Kannattaisko vaikka opetella tekemään hyviä provoja, sellaisia missä ei pilailla vakavilla asioilla? Yks tekee typerän provon ja sit itkee ku kukaan ei naura. No kyllä täällä nauretaan hyville vitseille, ei mauttomille.

Mä hakkasin mun lasta, se oli kivaa. HAHHAHAHAHHAA, miks kukaan ei naura, toi hakkausjuttuhan oli hyvä läppä? No joo, ei tosiaan ollu.
 

Yhteistyössä