J
Jestas
Vieras
Pelkään niin paljon että se rajoittaa mun elämää.
Oltiin tehty jo kaupat tästä nykyisestä asunnosta kun kuulin melkein naapurissa asuvilta tutuilta että alueella on paljon kyykäärmeitä, mietin ihan tosissani kauppojen perumista mutta muutettiin sit kuitenkin tänne.
Kesällä pelkään enkä esim. uskalla ottaa takapihalla rennosti aurinkoa, pitää ovia auki tai mennä viereiseen metsään lainkaan.
Viime kesänä mies oli takapihalla grillaamassa kun jotkut ohikulkijat sanoi että tiellä parinkymmenen metrin päässä luikertelee kyy, mä olin sisällä ja oli hyvin lähellä ettei taju lähtenyt kun näin sen käärmeen ikkunasta. Mies meni naapurin kanssa sitä tappamaan. Mä en mennyt ulos lainkaan muutamaan päivään :ashamed:
Mua pelottaa lastenkin puolesta kun ne kulkee kouluun tota metsäpolkua pitkin ja siinä ovat välillä nähneet käärmeitä.
Mä pelkään myös mm. kastematoja ja varmasti kuolisin (tai ainakin harkitsisin vakavasti kuolemista) jos meidän lapsille tulis kihomatoja.
Ainoa hyvä puoli tässä talvessa on että voi olla rauhassa kaikenmaailman lieroilta ulkona.
Siis jumalauta mitä idiootteja maailmassa on!! Onko pakko asua luontoa muistuttavalla alueella? Muuttakaa betoniviidakkoon ja laittakaa tauluteeveeseen maiseman kuva, johnson&johnson mäntyhajustin niin siinä on sulle riittävä luonto. Älä nyt oman idiotisimisi takia tuhoa sitä.