Miten suhde kestää pienimunaisuuden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt neuvoja

Vieras
Onko kokemusta pienimunaisen miehen kanssa elämisestä - jos on niin kerro ihmeessä kuinka suhde kesti ja mihin se sitten kaatui ... tai kyllähän sen tietää mihin se kaatui - miehen pieneen kaluun tietty ja ne pikkukalun tunnusmerkit ovat pituutta alle 15 cm ja paksuus enintään grillimakkaran kokoluokkaa.

Lisäkysymys: Petitkö miestä hänen pienimunaisuuden takia?

kummallinen keskustelu. minusta jokainen nainen saa olla sitten sinkku jos ei mies munaan katsomatta kelpaa.

ero johtui minun tapauksessani viinasta, ei munasta. hauskaa tosiaan.

No voin kertoa että ei se koko vaan taito..just tänään antauduin sessioon vaikkei yhtään pätkääkään olis voinut vähempää kiinnostaa, sain silti taas orgasmin..en luopuis omasta pikkumunasta!

Ööö... Hyvin :-) Oon ite aika tiukka. Exällä oli huomattavasti suurempi mutta välillä seksi oli melkein tuskallista, ei osannut munaansa käyttää yhtään.. Ja ite olin niin tiukka että kävi vähän kipeää. Miehelläni on huomattavasti pienempi mutta kyllä se silti hyvin tuntuu. Ja tää mies sanoo mua tiukaksi. Eli isomunaisen miehen kanssa tuli ero sen takia ja sitten luonnekaan ei ollut mitä parhain, niin itteensä täynnä oleva määräilijä, ei kiitos. Ja nyt lapsillani on mitä parhain, välittävä, loistava ja osallistuva isä. Kyllä kannatti vaihtaa.