Miten sinun henkilökohtaiseen elämääsi vaikuttaisi jos

  • Viestiketjun aloittaja kahvikirahvi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";29009067]Ihan sama mitä aikuiset ihmiset keskenään puuhaa, miksi sitä pitää koko ajan jauhaa.[/QUOTE]

En mä ainakaan insestiä hyväksyisi, en edes aikuisten välistä insestiä. Aikuisten väinen insesti on joissakin Euroopan maissakin laillista, toivottavasti siitä ei tule Suomessa laillista ikinä!
 
"vieras"
Ei ehkä suoranaisesti. Olisin iloinen siitä, että heillä on siihen yhtäläinen mahdollisuus kuin kenellä tahansa muullakin. Äärimmäisen iloinen olisin myös siitä, että lapseni saisi kasvaa suvaitsevassa yhteiskunnassa, jossa valtaosasta väestöä jollain tavalla poikkeavat ihmiset eivät olisi missään asiassa syrjittyjä tai altavastaajia. Toivoisin myös, että adoptio-oikeus olisi yhtäläinen homoilla ja heteroilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"vieras"
[QUOTE="vieras";29009788]mun mielestä kaikille kuuluu samat oikeudet..[/QUOTE]

Minä en kannata ainakaan insestiliittoja. Jos insestiliitot sallittaisiin, niin sitten alkaisivat pedofiilit vedota että "kaikille kuuluu samat oikeudet". Sitten oltaisiin tilanteessa, jossa keski-ikäiset miehet saisivat laillisesti mennä naimisiin 5-vuotiaiden tyttöjen kanssa, niin kuin islamilaisissa maissa. :x :kieh:
 
Yritän nyt pukea tätä sanoiksi mutta luultavasti en onnistu. Elikkäs jos naapurin matti ja pekka saisivat mennä naimisiin niin se vaikuttaisi minun elämääni ei millään tavalla paitsi kutsun saisin ja ihaniin juhliin pääsisin.

No sitten jos Matin ja Pekan vihkii kirkko niin se vaikuttaisi minun elämääni aika paljon. Joutuisin eroamaan kirkosta koska kirkko ei a. noudata linjaa mitä "seuraa" b. Itse en voisi enää kuulua kirkkoon koska uskoisin toisin. jne.

Ja se vaikuttaisi hyvin paljon minun elämääni jos joutuisin eroamaan kirkosta koska minun pitäisi löytää uusi "kirkko", järjestää tekemiseni uudestaan tms.

Ja sitten mikään omista "uskomisistani" ei ole poistanut ystävyyttä kaikkien mattien ja pekkojen kanssa koska he ovat yhtä arvokkaita ihmisiä kuin kuka hyvänsä muukin. Ja jos he menisivät naimisiin olisin myös onnellinen heidän puolestaan. Saattaa kuullostaa tekopyhältä jonkun korvaan mutta minä arvostan ihmistä ihmisenä enkä sen takia mitä hän tekee. Ihminen on arvokas mutta teot välttämättä ei..
 
"Sirkkeli"
Ei mitenkään vaikuttauis mun elämään. Onneksi olkoon vaan, jos joku päivä saavat avioitua Suomessakin. Ja ihan vaikka kirkossakin mun puolesta, ei haittais mittään :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29009836]Minä en kannata ainakaan insestiliittoja. Jos insestiliitot sallittaisiin, niin sitten alkaisivat pedofiilit vedota että "kaikille kuuluu samat oikeudet". Sitten oltaisiin tilanteessa, jossa keski-ikäiset miehet saisivat laillisesti mennä naimisiin 5-vuotiaiden tyttöjen kanssa, niin kuin islamilaisissa maissa. :x :kieh:[/QUOTE]

tsiisus, pitääkö hakea ratakiskoa? eiköhän sitä insestiä eniten esiinny heteroilla..
 

Yhteistyössä