Miten sinun henkilökohtaiseen elämääsi vaikuttaisi jos

  • Viestiketjun aloittaja kahvikirahvi
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Mua ei kiinnosta meneekö homot naimisiin vai ei. Eihän monet heterotkaan mene naimisiin kun se ei kuulemma kerro sitoutumisesta jne mitään ja puolet avioliitoista päättyy kuitenkin eroon. Mun mielestä homojen avio-oikeus on ihan ok, ei vaikuta omaan elämään tällä hetkellä. En kiihkoile puolesta enkä vastaan.
 
Blue
Ei olisi häitä tiedossa että sinänsä ei vaikuttaisi juuri minun elämääni.

Mutta, mä niin nauttisin sydämestäni siitä kuinka kauhistuneita, järkyttyneitä ja hirmustuneita olisivat ne jotka henkeen ja vereen (ja jopa Jumalaanikin, joka tuolla ylhäällä nauraa kuinka väärin hänet on ymmärretty, vedoten) vastustavat tätä sielutonta aktia. :D :D :D
 
[QUOTE="Gemma";29008995]Ei mitenkää. Mutta Matille ja Pekalle se olisi ilmeisesti helvetin iso juttu?[/QUOTE]

Jotenkin näin.
Se ei ole minulle mikään Asia isolla aalla, eli ei aiheuta reagointia.
Heterokaan ei automaattisesti mene avioon, eikä jokaisen vastaantulijan kanssa.

Mietin, että on kohtaamisia, joita ei voi estää. Ajattelen vaikka paria Tove Jansson, Tuulikki Pietilä...muitakin esimerkkejä tulee mieleen taiteen maailmasta. Tämä on ihan ot, mutta tässä esimerkissä tulee mieleen, että kaikista mahdollisista mahdollisuuksista kaksi sielunkumppania on löytänyt toisensa, ja se on osaltaan auttanut taiteen syntymisessä.

taidetta, joka on iloksi ja hyödyksi muille ihmisille. Jos nyt muumejakin vaan ajattelee, on se saavuttanut massat. Ja sekin on luovien ihmisten panosta, kun tämä massojen räjäytys ei olisi mahdollista ilman IT-puolen porukkaa ja kykyä ajatella "boxin ulkopuolelta".
 

Yhteistyössä