Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mä laihduin kun palasin töihin. Tosin en nykyään syö karkkia tai juo pahemmin limujakaan niin kilot on pysynyt tasana. Mitään liikuntaa en harrasta,kun ei ole aikaakaan. Mutta kun makean jättää niin kyllä se laihdutusta helpottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja !!:Lopetitte syömisen?!
Mitä ihme syömishäiröporukkaa täällä oikein on. Ei syömisen lopettaminen auta kun joskus joudut kuitenkin syömään ja silloin elimistö lihoo heti jos syöt ihan normaalikalorimääränkin koska on tottunut pieniin satseihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja !!:Lopetitte syömisen?!
Mitä ihme syömishäiröporukkaa täällä oikein on. Ei syömisen lopettaminen auta kun joskus joudut kuitenkin syömään ja silloin elimistö lihoo heti jos syöt ihan normaalikalorimääränkin koska on tottunut pieniin satseihin.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=2139570
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun paheena on kaikki makea, karkit, keksit ym. Oon yrittäny jo kauan aikaa vähentää/lopettaa niiden syömistä mut se ei vaan onnistu. En voi olla ilman makeaa. Lopetin sitten ruuan syömisen. Syön kerran päivässä pienen kulhollisen normi ruokaa, mitä milloinkin. Illalla saatan syödä vielä jotain pientä esim. nuudeli levyn. Karkkia popsin noin joka päivä, joskus pussillisenkin.
Helmikuussa aloitin tän ruokamuutoksen ja painoa nyt lähtenyt -7kg![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja !!:Lopetitte syömisen?!
Mitä ihme syömishäiröporukkaa täällä oikein on. Ei syömisen lopettaminen auta kun joskus joudut kuitenkin syömään ja silloin elimistö lihoo heti jos syöt ihan normaalikalorimääränkin koska on tottunut pieniin satseihin.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=2139570
Missä tossa sanotaan että pitää lopettaa syöminen tai että se on hyväksi?
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun paheena on kaikki makea, karkit, keksit ym. Oon yrittäny jo kauan aikaa vähentää/lopettaa niiden syömistä mut se ei vaan onnistu. En voi olla ilman makeaa. Lopetin sitten ruuan syömisen. Syön kerran päivässä pienen kulhollisen normi ruokaa, mitä milloinkin. Illalla saatan syödä vielä jotain pientä esim. nuudeli levyn. Karkkia popsin noin joka päivä, joskus pussillisenkin.
Helmikuussa aloitin tän ruokamuutoksen ja painoa nyt lähtenyt -7kg![]()
Kuulostaa _todella_ epäterveelliseltä; sinun kroppa ei kestä kauaa tuota. Toivottavasti älyät ottaa edes monivitamiinitabletin ja kalkkia.
Alkuperäinen kirjoittaja kui:Trendlife, tosin ilman noita ateriakorvikkeita.Paino tippuu noin ½ kg viikossa.
Ainoa, josta olen "joutunut" luopumaan on KEVYTtuotteet, eli light-limpparit, kevytrasvat ja -kermat, kaikki,. missä vähän ikin on jotain kevyttä! Rasvaton maito vaihtui kevytmaitoon, iisiä!
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja !!:Lopetitte syömisen?!
Mitä ihme syömishäiröporukkaa täällä oikein on. Ei syömisen lopettaminen auta kun joskus joudut kuitenkin syömään ja silloin elimistö lihoo heti jos syöt ihan normaalikalorimääränkin koska on tottunut pieniin satseihin.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=2139570
Missä tossa sanotaan että pitää lopettaa syöminen tai että se on hyväksi?
Ei vaan että nopea laihdutus on saavutetun painon kannalta parempi, kuin hidas. Ja voin sanoa, ettei mullekaan ne 15kg tullu takasi, vaikka raskaaksi tultuani aloin syödä. Paitsi pari kg ja nyt nekin on poissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja !!:Lopetitte syömisen?!
Mitä ihme syömishäiröporukkaa täällä oikein on. Ei syömisen lopettaminen auta kun joskus joudut kuitenkin syömään ja silloin elimistö lihoo heti jos syöt ihan normaalikalorimääränkin koska on tottunut pieniin satseihin.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=2139570
Missä tossa sanotaan että pitää lopettaa syöminen tai että se on hyväksi?
Ei vaan että nopea laihdutus on saavutetun painon kannalta parempi, kuin hidas. Ja voin sanoa, ettei mullekaan ne 15kg tullu takasi, vaikka raskaaksi tultuani aloin syödä. Paitsi pari kg ja nyt nekin on poissa.
Niin siis kyllä mä luin tonAattelin vaan että toi liitty jotenkin tuohon edelliseen viestiin jossa ihmeteltiin että miksi ihmiset lopettaa syömisen laihduttaakseen. Nopeaahan se toki on,mutta en usko että tuossa lehtijutussa ihmiset on laihduttaneet näännyttämällä itseään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen nyt kuukauden verran laskenut painonvartijoiden pisteitä ja vähän yli 5 kg on lähtenyt.
On ollut mulle sopiva laihdutustapa. Ei ole ollut nälkä ja kaikkea saa syödä kunhan pysyy pisteiden rajoissa.
Pisteillyt olen minäkin. Sillä laihduin - ja pysyi poissa 3vuotta, kunnes sain kuopukseni - 15kg. Nyt olen pudottanut 5,5kg terveellisesti pisteillä. Kiellettyjä asioita ei ole. Syön paljon salaatteja monipuolisesti, samoin keittoja. Joskus syön hiukan karkkia, mutta merkitsen pisteisiin. Nälkää tai mielitekoja vastaan ei tarvitse taistella ja painonhallinnan tueksi saa ihania herkullisia reseptejä, joilla ruuasta voi nauttia
.