miten selvitä uskottomuudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa miten kestän ja selviän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa miten kestän ja selviän

Vieras
miten selvitä uskottomuudesta

Mies kärysi todella pahoin lukemattomista rakkaussuhteista kerralla. Lähdin kodista saman tien pois. Nyt siitä on mennyt viikko, mies ei ole viestittänyt, ei soittanut ei mitään. Tuska minulla on aivan valtava...miksi ei edes pyydä anteeksi, tietää, että tuskani on valtava.

en voi selvitä, olo vain pahenee

Ota yhteys kuntasi perheasiain puolelle, seurakuntaan tai mielenterveystoimistoon, jostakin sinulle saadaan varmasti järjestymään apua kohtuullisen pian. Yksin miettiessäsi vuori kasvaa liian suureksi ylittää.

Miehesi teki tosi paskamais-raukkamaisen tempun. Sellaisen perään ei kannattaisi itkeä. Sinä olit täysin valmistautumaton tällaiseen ja se koskee.

Lohduksesi kuitenkin, eto ole yksin tällaisten asioiden kanssa ja niistä selvitään hengissä parempaan huomiseen.

Jos mies ei ole edes anteeksi pyytänyt, se meinaa vain sitä, ettei hän kadu pätkääkään. Taitaa vain olla tyytyväinen, kun jäi kiinni ja sai sinut lähtemään. Nyt voi jatkaa nais-seikkailujaan rauhassa.

Anna mokoman sian olla! Minusta kyllä miehesi on se, jonka kuuluisi lähteä teidän yhteisestä kodistanne pois tuollaisen tempauksen jälkeen, ei sinun.

Anna samalla mitalla takaisin, kiikuta kaikki miehen kamat ulos, kun hän on muualla, pakkaa vaatteet jätesäkkeihin ja paiskaa pihalle. Vaihdata lukot tai tee muuta ilkeää. Itse on kuoppansa kaivanut.

Sinussa tuskin mitään vikaa on. Ajattele asiaa niin, että parempi että asia paljastui nyt.

Hirveä olo on nyt mutta aika auttaa, se auttaa aina. Tee kaikkea mikä tuntuu edes vähän hyvältä. Mieti vaikka mikä tuntui hyvältä ennen eroa ja satsaa niihin. Liikunta auttaa, mene vaikka väkisin johonkin raskaaseen push up kuntoiluun, laihdutkin samalla. Mene parturille, kosmetologille, tee ylitöitä, aloita opiskelu, mene kaikkiin reintoihin mitä tulee vastaan. Mene risteilylle, etelään, lähde ulos tuulettumaan mutta varmista että sinulla on seuraa seuraavana päivänä ja jätä puhelin kotiin.

Kerää tapahtumia pienelle ajalle paljon, silloin tuntuu että aikaa olisi mennyt enemmän ja se auttaa. Purkaudu nettipalstalle, ala pelaamaan addiktoivaa tieokone/nettipeliä. Kaikkea vain mikä auttaa olemaan ja mikä saa ajatukset hiemankin pois tilanteesta. Kun aikaa on kulunut enemmän näet ehkä tilanteen paremmin, pystyt myös miettimään tilannetta järkevämmin. Ja jos olet harrastanut liikuntaa "hullun tavalla", laihtunut (edellettyäen ettet ole liian laiha ;), ottanut uuden kampauksen, tehnyt kivoja asioita, aloittanut vaikka jonkun kurssinkin niin ne kaikki on postiivista. Kävi miten kävi, tekemällä noin et ainakaan kadu tekemisiäsi nyt "välivaiheessa".

Minua auttoi aikanaan se, että elämässäni oli muutakin kuin mies. Uskottomuus on loukkaavaa ja musertavaa, mutta kärsimyksen määrä on suhteessa myös itsetuntoon ja ymmärtääkö jo suhteen alussa ettei toinen ole ratkaisu koko elämän onneen. Mitä enemmän olet panostanut itseäsi suhteeseen ja mitä enemmän olet asettanut odotuksia miehellesi sitä enemmän saat myös pettyä. Jo se, että odotat miehesi pyytävän anteeksi ja ottavan yhteyttä kertoo miten epärealistiset käsitykset sinulla on miehestäsi. Hän on epäluotettava ja lapsellinen, joten sinun täytyy käsittää hukanneesi aikaasi täyden tollon kanssa ja kunhan aikaa kuluu kaikki kääntyy opiksesi ja eduksesi ja osaat seuraavassa suhteessa katsoa myös oman hyvinvointisi eteen.Ei kaikki mikä koskee ja sattuu tarkoita joka kerta sinun tappiotasi, vaan joskushan se on tie totuuteen ja parempaan elämään.

Sure aikasi, itke aikasi, myönnä pettymyksesi, mutta muista että elämään kuuluvat myös ikävätkin kokemukset ja niistä voi valita itselleen joko uutta voimaa tai lisää katkeruutta. Onko pettävän miehen vuoksi sureminen elämäntehtäväsi vai katsooko pian peilistäsi entistä vahvempi nainen, joka kyllä tietää mitä seuraavaksi tahtoo.

Selvitä siis tähän astiset sotkut, mutta älä usko parempaan huomiseen niin pahasti pettävän miehen kanssa. Johonkin sinun on vedettävä raja. Jos haluat hänet takaisin luo ehdot, joista myös pidät kiinni kuin myös oma pelastussuunnitelmasi valmiiksi uuden pettymyksen iskiessä. Anteeksi voi toki koettaa antaa, mutta vain kerran.

Ei tommoiset pettäjätyypit mitään anteeksipyyntöä tunne, turha edes odottaa.
Niiden aika menee uusien naisten metsästämiseen ja omien viettien tyydyttämiseen.
Keskity omaan selviytymiseesi.

Täällä kans yksi petetty, mies tunnusti itse NELJÄN vuoden jälkeen pettäneensä minua kun oli armeijassa. Kyllä kupit lenteli kun herra kertoi, odotin silloin lastamme ja mikä huippua, oli pettänyt minua ainakin kolme kertaa! Ja selitys oli että ei ollut varma onko isäksi ja sitten kun epäili minua että olenko häntä pettänyt,hei haloo raskausaikaan vielä!Ja vielä kastajaisten jälkeenkin petettiin. tässä sitä tietoa on sitten sulateltu muutama kuukausi ja tuntuu että päivä päivältä vaan asia tuntuu pahemmalta ja tekisi mieli laittaa lusikat jakoon. Päässä vaan pyörii ajatus miksi? Mitä niin pahaa muka olen tehnyt että ansaitsin tämmösen kohtalon? Kertokaa kohtalokaverit mitä teen,tuntuu että on hukassa ajatusten kanssa.. :(

Miten kun nainen valehtelee ja käy pettämässä x-nsä kanssa ja käry käy.Ensin pettää exää ja sitten pettää nxsää exsänsä kanssa.Erohan siitä lopulta tuli ja nainen alkoi jakaa herkkuaan.Nyt ollut kusessa vuosia mustiksen vahdittavana saman katon alla.No,ikä alkaa painaa hänelläkin,tuskin enää jaksaa lähteä tyrkylle ja siipankaan ei enää tarvi vahtia rakastaan.

Lue ihmeessä tämä artikkeli "Voiko uskottomuudesta toipua?". Ainakin itseäni se auttoi hirmuisesti. Voimia ja tsemppiä!

http://www.suhdesoppa.fi/uskottomuus/voiko-uskottomuudesta-toipua

Opettele arvostamaan itseäsi. Tarkoittaa myös sitä ettet enää huoli tuollaista tunteetonta ihmistä lähellesi. Hae tukea ihmisistä jotka osaavat sitä antaa. Tulet kyllä pärjäämään ilman valheellista suhdetta, ja opit rakastamaan itse itseäsi.

Kiitoksia paljon vastauksista, lämmittää mieltä :) Kyllä tässä on jo niin loppu. Pakko tehdä jo päätöksiä johonkin suuntaan, ei tässä loppuelämää tätä jaksa.