uskottomuudesta selviytyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriisissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Auttaisiko se asiaa, jos miehenne kertoisi kaikki yksityskohdat tapahtuneesta.

Antaisitte anteeksi ja unohtaisitte asian.

Senjälkeen olisitte onnellinen pari jälleen. Kaikki mennyt unohdettu. Luottamus palautunut.

Mietipä omalle kohdallessi. Jos vaimosi pettäisi sinua, niin olisiko kiva kuulla yksityiskohtia vaikka siitä, kuinka toinen mies teki vaimollesi asioita joita ei anna sinun hänelle tehdä. Helppo unohtaa ja antaa anteeksi, vai onko?

Viimeksi muokattu:
Asiat pyörivät mielessä, mitä tapahtui ja milloin, kaivan yksityiskohtia tapahtuneesta jotta voin käsitellä tapahtunutta.
Varsinaisesti vastasin edellisen kirjoittajan tuohon lauseeseen.

Siinä hän mielessään kaivaa niitä yksityiskohtia esille, ja käsittelee niitä.

Jospa hän saisi miehen kertomaan yksityiskohdat, niin ei niitä tarvitsisi arvailla. Näinollen lopullinen päätöksenten voisi tehdä tosiasioihin perustuen.

Itse ainakin haluaisin kuulla vaimon suusta ne tosiasiat peittelemättä, mikä johti pettämiseen, ja mitä teki pettäessään, sekä miltä tuntui sen jälkeen.

Tuosta olisi myös mahdollisuus toipua keskustelujen jälkeen. Minulle kun on pettämistäkin vaikeampi ymmärtää valehtelua. Silloin kun ei totuutta kerrota perusteellisesti, niin silloin se on valehtelua.

vaikka kaikki yksiyiskohdat mies kertoisikin, oma mielikuvitus jyllää silti. se on se kaikkein pahin.sanotaam, että kuvitelmat ovat pahempia kuin todellisuus. Kriisistä voi selv itä. Me selvittiin hyvin tähän asti. Tuntui toisaalta hyvältä lukea omaa aloitusviestiä ja samalla huomata että olen pitkälle päässyt.

Yhteistyössä