Miten selviäisit jos miehesi kuolisi esim liikenneonnettomuudessa

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
FiiNes
No, pakko minun varmaan olisi selvitä-jos kuolisin suruun, jäisi tytär ihan orvoksi, sisaruksiakaan ei ole :(

En taida pahemmin viitsiä miettiä asiaa tarkemmin, jospa tuo töistä elossa kotiutuisi tunnin kuluttua kuitenkin :)
 
Cycadeen
Olisi kyllä niin murskaava asia, että ensin rauhottavaa nappia naamaan ja terapiaan. Ottaisin varmaan jonkun apuhenkilön käytännön asioita hoitamaan. En varmaan itse ollankaan kykenisi hoitamaan mitään hautaamiseen liittyvää tai muuta. Mutta kun pahimmasta pääsisi yli, niin pakkohan sitä ois vaan jatkaa elämää, jo ihan lasten vuoksi. Olisi ihan tarpeeksi, kun isän menettäisivät.. Onneksi meillä molemmilla vanhemmilla on hyvät vakuutukset, ettei jäisi ihan puille paljaille kumpikaan( vaikkakin laiha lohtu, kun rakastettu olisi poissa!)..
 
Kauheeta, en mie haluu ees miettiä!

Kerran oltiin ratikassa avokin kanssa ja alkoi siinä sitten ääneen pohtimaan että "tässä mie teitä (miuta ja masuasukkia) suojelen, tuolta jos tulisi rekka ja törmäisi niin ainakin te kaksi selviäisitte."
Kysyin sitten että mitä hän sanoisi minulle jos tietäisi kuolevansa siihen paikkaan, niin mietti hetken ja sanoi
"Älä koskaan anna Leevin unohtaa kuka hänen isänsä oli. Minä rakastan sinua."

Kiva loppumatka, akka parkuu ja mies ihan kysymysmerkkinä lohduttamassa :LOL:
 
joo o
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Kauheeta, en mie haluu ees miettiä!

Kerran oltiin ratikassa avokin kanssa ja alkoi siinä sitten ääneen pohtimaan että "tässä mie teitä (miuta ja masuasukkia) suojelen, tuolta jos tulisi rekka ja törmäisi niin ainakin te kaksi selviäisitte."
Kysyin sitten että mitä hän sanoisi minulle jos tietäisi kuolevansa siihen paikkaan, niin mietti hetken ja sanoi
"Älä koskaan anna Leevin unohtaa kuka hänen isänsä oli. Minä rakastan sinua."

Kiva loppumatka, akka parkuu ja mies ihan kysymysmerkkinä lohduttamassa :LOL:
Ihan pakko kysyä, miten se sun miehes sais teitä rekalta suojeltua, itekin kuolis näemmä.. onks se joku superman tai he-man.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo o:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Kauheeta, en mie haluu ees miettiä!

Kerran oltiin ratikassa avokin kanssa ja alkoi siinä sitten ääneen pohtimaan että "tässä mie teitä (miuta ja masuasukkia) suojelen, tuolta jos tulisi rekka ja törmäisi niin ainakin te kaksi selviäisitte."
Kysyin sitten että mitä hän sanoisi minulle jos tietäisi kuolevansa siihen paikkaan, niin mietti hetken ja sanoi
"Älä koskaan anna Leevin unohtaa kuka hänen isänsä oli. Minä rakastan sinua."

Kiva loppumatka, akka parkuu ja mies ihan kysymysmerkkinä lohduttamassa :LOL:
Ihan pakko kysyä, miten se sun miehes sais teitä rekalta suojeltua, itekin kuolis näemmä.. onks se joku superman tai he-man.. :LOL:
ON! :LOL:
 
Turkilmas
Hyi kamala, en ees halua miettiä. Paitsi että mä kyllä olen niin hysteerinen myös miehen kanssa. Tänään tuli tuntia myöhemmin töistä (kun olikin mennyt aamulla myöhemmin mut enhän mä sitä tiennyt) ja mä olin jo ihan hysteerinen että josko on ajanut kolarin. Pakko mun oli sit lopulta soittaa sille vaikka mullittelinkin.

Ja monesti pelkään kyllä tositosi paljon että miehelle tai pojalle sattuu jotain :(
 
joanna
ihan sama miten kuolisi,niin pohja menisi elämältä. en varmaan voisi tehdä mitään. lastentakia olisi jatkettava ja jaksettava. varmasti muuttaisin ainakin aluksi mun vanhemmille. ei tämmöistä voi ajatella,rupee itkettään pelkkä ajatus. mikään ei voi olla kamalampaa kun menettää oma lapsi,mies,sisarus tai vanhemmat.
 

Yhteistyössä