Vieras
tai muussa tapaturmassa? Aika " tyhmä" kysymys, mut kysympä vaan.
Mä varmaan kuolisin suruun
Mä varmaan kuolisin suruun
sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:En halua edes ajatella moista.
Ihan pakko kysyä, miten se sun miehes sais teitä rekalta suojeltua, itekin kuolis näemmä.. onks se joku superman tai he-man..Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Kauheeta, en mie haluu ees miettiä!
Kerran oltiin ratikassa avokin kanssa ja alkoi siinä sitten ääneen pohtimaan että "tässä mie teitä (miuta ja masuasukkia) suojelen, tuolta jos tulisi rekka ja törmäisi niin ainakin te kaksi selviäisitte."
Kysyin sitten että mitä hän sanoisi minulle jos tietäisi kuolevansa siihen paikkaan, niin mietti hetken ja sanoi
"Älä koskaan anna Leevin unohtaa kuka hänen isänsä oli. Minä rakastan sinua."
Kiva loppumatka, akka parkuu ja mies ihan kysymysmerkkinä lohduttamassa
ON!Alkuperäinen kirjoittaja joo o:Ihan pakko kysyä, miten se sun miehes sais teitä rekalta suojeltua, itekin kuolis näemmä.. onks se joku superman tai he-man..Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Kauheeta, en mie haluu ees miettiä!
Kerran oltiin ratikassa avokin kanssa ja alkoi siinä sitten ääneen pohtimaan että "tässä mie teitä (miuta ja masuasukkia) suojelen, tuolta jos tulisi rekka ja törmäisi niin ainakin te kaksi selviäisitte."
Kysyin sitten että mitä hän sanoisi minulle jos tietäisi kuolevansa siihen paikkaan, niin mietti hetken ja sanoi
"Älä koskaan anna Leevin unohtaa kuka hänen isänsä oli. Minä rakastan sinua."
Kiva loppumatka, akka parkuu ja mies ihan kysymysmerkkinä lohduttamassa