Joo, täällä aika samoilla linjoilla. Pakkohan siitä olisi selvitä, mutta eniten huolettaisi lasten puolestaAlkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Luulen, että siitä olisi vain selvittävä.
Raskainta ja rankinta olisi varmaan se, että lapset menettäisivät isänsä.
Ja siitä jäisi heidän elämäänsä niin iso aukko, etten tiedä miten auttaa heitä elämään sen kanssa.
Oliko teillä lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hitaasti, mutta varmasti. Onhan tuo tullut kerran koettua.
Odotin esikoista silloin.Alkuperäinen kirjoittaja Itkupilli:Oliko teillä lapsia?
Sanotaan niin, että se oli tapahtuma, joka opetti mulle elämästä enemmän kuin mikään muu. Siitä tulee kesällä 22 vuotta ja kaikki nämä vuodet olen ymmärtänyt, että vaikka miten hyvin elämäni suunnittelisin, vaikka miten hyvin asiani järjestäisin, vaikka miten hyvin kaiken tekisin....yhdessä sekunnin sadasosassa kaikki voi olla poissa. Pitää siis elää tässä ja nyt. Ei eilisessä, koska sitä ei saa takaisin. Ei huomisessa, koska sitä ei kenties koskaan tule. Vain tämä hetki - juuri nyt - on tärkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Itkupilli::hug: Ei osaa kuvitella... ja enhän enempää asiasta tiiäkkään.
Olipa hyvin kirjoitettu, näinhän se elämä menee.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sanotaan niin, että se oli tapahtuma, joka opetti mulle elämästä enemmän kuin mikään muu. Siitä tulee kesällä 22 vuotta ja kaikki nämä vuodet olen ymmärtänyt, että vaikka miten hyvin elämäni suunnittelisin, vaikka miten hyvin asiani järjestäisin, vaikka miten hyvin kaiken tekisin....yhdessä sekunnin sadasosassa kaikki voi olla poissa. Pitää siis elää tässä ja nyt. Ei eilisessä, koska sitä ei saa takaisin. Ei huomisessa, koska sitä ei kenties koskaan tule. Vain tämä hetki - juuri nyt - on tärkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Itkupilli::hug: Ei osaa kuvitella... ja enhän enempää asiasta tiiäkkään.
Mies lähti tavalliseen tapaan aamulla töihin. Kolme viikkoa ennen likan syntymää. Riideltiinkin vielä siinä aamutuimaan roskapussin viemisestä ja ne kiukkuiset sanat iolivat viimeiset, mitä hänelle sanoin. Lyyhistyi yks kaks jalkakäytävälle hieman ennen työpaikka. Paras ystävänsä, työkaverinsa - sittemmin likan kummisetä - koitti siinä elvyttää, mutta mitään ei ollut tehtävissä. Ruumiinavauksessa selvisi, että aivoissa oli ollut verisuonessa pullistuma, joka vaan repesi. Minuutin tai pari - likan kummisedän arvion mukaan - oli ollut tajuissaan ja sitten kaikki oli ohi. Mulla on kaksi lasta, mutta olen eronnut kuopuksen isästä jo kauan sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Itkupilli:Saanko kysyä et mitä tapahtu? Onko sulla nyt miestä ja lapsia? tai siis yksi oli tulossa sillon,eikö! Anteeksi jos utelen liikaa! :ashamed:
Pakkohan se oli selvitä =) 24 v olin silloin.Alkuperäinen kirjoittaja Itkupilli::hug: On sulla ollut kestämistä.. nuori (varmaankin) tuleva äiti,yhtäkkiä yksin. Mutta siitäkin selvisit, nostan hattua