Miten selviäisit jos miehesi jättäisi sut?

• Viestiketjun aloittaja Taija
  • Ensimmäinen viesti
Taloudellisesti pärjäisin ihan hyvin, niin olen tehnyt ennenkin mut muuten en kyllä kestäisi :'( :ashamed:
Kyllä on mies kaikki kaikessa mulle ja rakastan sitä ihan mielettömän paljon, mä murtuisin ihan täysin jos se jättäis mut :heart: :heart:

[Kyllä on mies kaikki kaikessa mulle ja rakastan sitä ihan mielettömän paljon, mä murtuisin ihan täysin jos se jättäis mut :heart: :heart: [/quote]

sama täällä. Enkä pärjäisi talolainan ja kaiken muun maksujen kanssa yksin pienellä myyjän palkalla...

Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Jokainen täällä automaattisesti näköjään ottaisi lapset itselleen erossa. Eikö miehellä olisi siihen osaa tai arpaa minne lapset eron jälkeen menisivät asumaan?????
No ei olisi. Kun katsoo miehen työaikoja, ts. sitä vähäistä aikaa minkä hän on ehtinyt olemaan lasten kanssa heidän tähänastisen elämänsä aikana, niin on ihan itsestään selvää että lapset jäisi minulle, joka on hoitanut heitä 99,9% yksin siitä saakka kun he syntyivät. Tapaamisoikeudet tottakai isälle, mutta lapset asuisivat mun kanssa ja sillä selvä.

Mimosan äippä
En oikeastaan tiedä miten ikinä pääsisin siitä yli. Miten jaksaisin lapseni yksinhuoltajana. Taloudellisista asioista en varmaan piittaisi, varmaan menisin asumaan vanhempien nurkkiin tai johonkin hullujenhuoneelle. Kyllä menisi toipumiseen aikaa, meil on kyl niin lämmin ja vahva suhde ja luotan miehen rakkauteen ihan 101%, joten toi jättäminen tulisi kuin salama kirkkaalta taivaalta. Luottamus ihmiseen kyllä menisi, en tie mitenkä pystyisin enään ikinä luottamaan miehiin tai rakentamaan onnellista parisuhdetta.

Jaa no oisi kyllä varmaan aikamoinen shokki :( pakko kait sitä ois pärjätä jotenkin. Ja on sen verran tuota tukijoukkoo, että en yksin jäisi asioita miettimään varmasti saisin tukea heiltä. Mutta toivotaan kuitenkin, ettei näin tule koskaan käymään. Rakastan miestäni niin paljon :heart:

En tiedä. Se riippuu siitä, miten ja miksi hän minut jättäisi.
Henkinen selviytyminen voisi viedä aikaa ja saisin kenties tehdä töitä etten tulisi /jäisi katkeraksi.
Kaikki riippuu siitä, miten minut jättäisi. Ja ennenkaikkea siitä pystyisimmekö ratkaisemaan lasten asiat sovussa? Näin tilanteessa, jossa emme ole eroamassa on helppo ajatella, että lapsista emme ainkaan tappelisi.
Mutta eipä kai kukaan eron jälkeen /aikana lapsista riitelevä ole niin ajattelutkaan tekevänsä.

Elintaso laskisi, tuntuvasti.

odottaja
Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Jokainen täällä automaattisesti näköjään ottaisi lapset itselleen erossa. Eikö miehellä olisi siihen osaa tai arpaa minne lapset eron jälkeen menisivät asumaan?????
No en mä ainakaan ole automaattisesti ottamassa, mutta en usko että rv22 repis tätä vauvaa matkaankaan :D ;) Tosin vanhempi lapsista tulis varmaan ihan siittä syystä mulle etten ole töissä ja mies on, joten turhaan hoitopaikkaa järjestää kun mä olen jokatapauksessa kotona ku lasta odotan.

Ap:n kysymykseen: En mitenkään henkisesti, romahtaisin täysin.

Yhteistyössä