No ei olisi. Kun katsoo miehen työaikoja, ts. sitä vähäistä aikaa minkä hän on ehtinyt olemaan lasten kanssa heidän tähänastisen elämänsä aikana, niin on ihan itsestään selvää että lapset jäisi minulle, joka on hoitanut heitä 99,9% yksin siitä saakka kun he syntyivät. Tapaamisoikeudet tottakai isälle, mutta lapset asuisivat mun kanssa ja sillä selvä.Alkuperäinen kirjoittaja ******:Jokainen täällä automaattisesti näköjään ottaisi lapset itselleen erossa. Eikö miehellä olisi siihen osaa tai arpaa minne lapset eron jälkeen menisivät asumaan?????
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:valitettavasti taloudellinen selviäminen olisi ensimmäinen huoleni , ja lasten .. itse en taitaisi pahemmin välittää-
No en mä ainakaan ole automaattisesti ottamassa, mutta en usko että rv22 repis tätä vauvaa matkaankaan Tosin vanhempi lapsista tulis varmaan ihan siittä syystä mulle etten ole töissä ja mies on, joten turhaan hoitopaikkaa järjestää kun mä olen jokatapauksessa kotona ku lasta odotan.Alkuperäinen kirjoittaja ******:Jokainen täällä automaattisesti näköjään ottaisi lapset itselleen erossa. Eikö miehellä olisi siihen osaa tai arpaa minne lapset eron jälkeen menisivät asumaan?????