Taija
Mä varmaan itkisin sängyssä monta pv tekemättä mtn tai kai nyt jtn tekesin, mutta ei silti ajatukset olis muualla
Samat ajatukset mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä en selviäis henkisesti. Huoli talouspuolesta tulis sitten seuraavana heti perässä
sama mullaAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Varmaan ensin iskisi lamaannus ja masennus, jonka jälkeen alkaisi ylivilkkaus ja tasaannus. Mutta kyllä mä pärjäisin.
Suurin osa kyllä vastas selviävänsä, ainakin taloudellisesti...Alkuperäinen kirjoittaja justiina:miten täällä kaikki on niin riippuvaisia miehensä tuloista..en ymmärrä..
No kyllä voin sanoa, että jos pari vuotta sitten olis tullu ero, niin en olis selvinny taloudellisesti alkuunsakaan. Olin kotihoidon tuella kotona, eikä töistä tietoakaan.Alkuperäinen kirjoittaja online:Suurin osa kyllä vastas selviävänsä, ainakin taloudellisesti...Alkuperäinen kirjoittaja justiina:miten täällä kaikki on niin riippuvaisia miehensä tuloista..en ymmärrä..
Nää muijat tällä palstalla on selvinny. Vikahan on aina siinä miehessä itsestään nämä naikkoset ei löydä mitään vikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Taija:Mä varmaan itkisin sängyssä monta pv tekemättä mtn tai kai nyt jtn tekesin, mutta ei silti ajatukset olis muualla
Vähän samoilla fiiliksillä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:valitettavasti taloudellinen selviäminen olisi ensimmäinen huoleni , ja lasten .. itse en taitaisi pahemmin välittää-