Miten selviäisit jos miehesi jättäisi sut?

• Viestiketjun aloittaja Taija
  • Ensimmäinen viesti
no
huonosti selviäisin henkisesti. Taloudellisesti selviäisin hienosti. Kyllä henkinen puolikin varmasti ajan myötä alkaisi sujua, mutta katkera ja vihainen olisin varmaan aina :-(

Alkuperäinen kirjoittaja online:
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
miten täällä kaikki on niin riippuvaisia miehensä tuloista..en ymmärrä..
Suurin osa kyllä vastas selviävänsä, ainakin taloudellisesti...
No kyllä voin sanoa, että jos pari vuotta sitten olis tullu ero, niin en olis selvinny taloudellisesti alkuunsakaan. Olin kotihoidon tuella kotona, eikä töistä tietoakaan.
AINAKIN MEILLÄ on yhteinen talous, ja mies ansaitsee suuremman osan meidän tuloista. MUTTA yhteistä kotia asutaan ja yhteistä lasta kasvatetaan, eikä me lasketa, että toi on sun ja toi on mun. En tiedä, miten muilla, mutta en kertakaikkiaan tällä hetkellä halua panostaa omaan uraani, vaan teen semmosta työtä, missä voin olla mahdollisimman paljon lapseni kanssa ja pamostaa hänen hyvinvointiin. Uraa ehdin luoda myöhemminkin, jos halua riittää. Nyt lapseni on vielä suht pieni, ja tämä elämä tyydyttää minua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taija:
Mä varmaan itkisin sängyssä monta pv tekemättä mtn tai kai nyt jtn tekesin, mutta ei silti ajatukset olis muualla
Nää muijat tällä palstalla on selvinny. Vikahan on aina siinä miehessä itsestään nämä naikkoset ei löydä mitään vikaa.
Täällä naiset haukkuu miehiään ihan alvariinsa entä sitten kun nämä huonot miehet jättää nämä täydelliset naiset ? heh

Yhteistyössä