Miten selitätte 5-vuotiaallenne....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViViDa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViViDa

Uusi jäsen
27.08.2008
1
0
1
Eli miten selitätte viisivuotiaallenne, miksi häntä ei ole kutsuttu jonkun kaverin synttäreille?
Meillä kävi taas päiväkodissa tänään sellainen tilanne, että kaveri jakoi kutsut nenän edessä melkein kaikille muille kavereille, paitsi meidän tytölle... :ashamed: Oli niin surku katsoa tytön ilmettä, kun hän ei saanutkaan kutsua... Kyseessä siis aika hiljainen, arka tyttö, jolla kyllä muutamia kavereita päiväkodissa... Itselle tuli vaan niin paha olo...ja tiedän, että tästä itketään vielä tytön osalta kotona... :'(

Voi ei. Se on kyllä ikävää :/ Mulla ei ollu ekalla luokalla kavereita kun tulin kesken vuoden siihen kouluun ja mulle kävi just noin. Mut se kasvattaa ihmisenä.

Voi pientä :hug:. Onks teillä ketään hyvää tuttua jolla ois kohta synttärit? Voisit varmistaa että sun tyttö kutsutaan ja sanoo et sä pääset sit sen ja sen synttäreille, kaikki ei koskaan kutsu ihan kaikkia .... kotiin ei mahdu kerralla niin paljoo väkee kun haluis kutsua ...

Kurja juttu tuollainen, itse en antaisi oman lapseni jakaa kutsuja noin tökerösti, vaan vaivihkaa lokeroihin laitettäisiin. Koita keksiä tytölle jotain kivaa puuhaa, annan tytön vaikka itse päättää minne menisitte viikonloppuna jos mahdollista. Asia kannatta varmaan unohtaa mahdollisimman pian ja itse sanoisin varmaan, että kaveri oli joutunut tekemään vaikean päätöksen ketä kutsuu tänä vuonna synttäreilleen, koska kaikki eivät millään mahdu, ehkä sinä pääset ensivuonna.

Voi ei... ihan hirveetä. Täällä on tarhassa sellainen sääntö että jos kutsuu jonkun niin täytyy kutsua kaikki tai sitten äidit ja isät saavat lähettää/viedä asianomaisten laatikkoon kutsut. EI yksittäiskutsuja tarhaan.

Yhteistyössä