V
Vepasto
Vieras
Aina kun teen tai yritän tehdä korvapuusteja, niin kaikista vaikein homma siinä on se kauliminen. Mä en ikinä saa tasaista levyä, vaan se on jostain kohtaa tosi paksu ja jostain kohtaa melkein rikki. Lisäksi se on epätasaisen kokoinen. Olisko jotain vinkkejä? Mun pullistakin tulee epämääräisen näköisiä. :ashamed: