V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jos kestätte siihen asti:Jos mies on työtön, niin hänellä on aikaa ryypätä.. Kun hän on alkoholisoitunut saatte sossusta helpsti rahaa!
Tää on hyvä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jos kestätte siihen asti:Jos mies on työtön, niin hänellä on aikaa ryypätä.. Kun hän on alkoholisoitunut saatte sossusta helpsti rahaa!
Joo jäis satasen verran enemmän kuin nyt tekemättä yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:No jaa,mä sentään saisin 8 euron kulukorvauksen liitonrahojen päälle jos menisin orjatyöhön.
Ei maksa vaivaa,saati että alkaisin autolainoja ottamaan että pääsisin töihin.
millaisesta "orjatyöstä"olis kyse?
Vanhustenhoitoa.Kaveri valmis lähihoitaja ja tekee sitä työtä 1800 kuukausipalkalla,työkkärin mielestä mun tarvis mennä tekeen samaa työtä 8 euron kulukorvauksella josta menee heti bussilippuun 55 euroo kuussa.
En o menossa.
Mä tein vanhainkodilla vapaaehtoisesti tuota hommaa 4h/pv ja sain täyden työmarkkinatuen + sen 8? verottomana päivää kohden.Tykkäsin olla.Omalla autolla kuljin, joten menihän siinä bensaa.Jäishän sulle vielä tuosta kulukorvauksesta käteenkin jos bussilippuun menis vain 55?/kk.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jos kestätte siihen asti:Jos mies on työtön, niin hänellä on aikaa ryypätä.. Kun hän on alkoholisoitunut saatte sossusta helpsti rahaa!
Tää on hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta sähän saat työmatkat ja työvaatteet verotuksessa vähennyksiin? ainakin mun järjen mukaan pitäisi saada.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta sähän saat työmatkat ja työvaatteet verotuksessa vähennyksiin? ainakin mun järjen mukaan pitäisi saada.
Joo. saahan ne mutta ei taida paljon lohduttaa jos ei tule palkkaa mistä veroa maksaa, ei ne maksettuja veroja enenpää anna takaisin rahaa.
Toivottavasti saat ap jotenkin asiat järjestymään. Yritä sitä osa työttömyys korvausta ja yritä jostain lakipalvelusta kysellä että onko sopimus mikä sinulta vaadittiin edes laillinen?