Miten sanoa yhdelle palstan miehelle ettei kiinnosta

  • Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
kaada ittelles vaan. ketään en ole vongannu, jos joku muuta väitää niin puhuu sitä itteensä :attn:
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Siis onks se Päätön?
:eek:
no ei..päätönhän on kiltti miäs... kiltti ku kissanpentu.
toisin kuin...ketäs näitä hunsvotteja on..tai mut jos se ahistelija onkin ollu nainen joka on väittäny olevansa mies?...mistä sitä tietää kellä on mitkäkin värkit
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
Sinullapa on hyvä kuva miehistä. Miehet eivät tietenkään voi olla kiinnostuneita perhe-elämästä tai lapsista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
Sinullapa on hyvä kuva miehistä. Miehet eivät tietenkään voi olla kiinnostuneita perhe-elämästä tai lapsista.
Ei ne voi. Jos mies olisi kiinnostunut kodinhoidosta tai mistää hoivaamisesta, se olisi sitten pinkkiin mekkoon pukeutunut homo :LOL:...

Anteeksi, mä en vaan jaksa tätä palstaa tänään tän enempää.

Mut tiedoksi, mies, ei me onneksi ihan kaikki olla ikuisista pms-oireista kärsiviä kaulimenheiluttajia. Meistä naisistakin on onneksi moneen junaan.
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Just tätä samaa mietiskelin tuolla aiemmassa ketjussa :xmas: Jotenkin mä en osaa kuvitella jotain oikein "äijää" kaikista maailman sivustoista pyörimässä plussalla.
No 'aijä' taitaa käsittää itsessään tyypin, joka ei puhu eikä pussaa. Pisto ja ravistus tyypit ovat varmasti esittämäsi kaltaisia.
 
No tuota
pistät sille lyhyen ja ytimekkään viestin "Jätä mut jo vihdoin ja viimein rauhaan, EVVK!!!" Itsellä ainakin oli toimiva konsti. Tosin en enää viitsi edes mustua palstalla käydessäni.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Siis onks se Päätön?
:eek:
no ei..päätönhän on kiltti miäs... kiltti ku kissanpentu.
toisin kuin...ketäs näitä hunsvotteja on..tai mut jos se ahistelija onkin ollu nainen joka on väittäny olevansa mies?...mistä sitä tietää kellä on mitkäkin värkit
kannattais olla tarkkana tuon sanan kanssa kun se tulee ruotsinkielestä ja tarkottaa koiranv***ua :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Siis onks se Päätön?
:eek:
no ei..päätönhän on kiltti miäs... kiltti ku kissanpentu.
toisin kuin...ketäs näitä hunsvotteja on..tai mut jos se ahistelija onkin ollu nainen joka on väittäny olevansa mies?...mistä sitä tietää kellä on mitkäkin värkit
kannattais olla tarkkana tuon sanan kanssa kun se tulee ruotsinkielestä ja tarkottaa koiranv***ua :whistle:

*tyrsk* :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Siis onks se Päätön?
:eek:
no ei..päätönhän on kiltti miäs... kiltti ku kissanpentu.
toisin kuin...ketäs näitä hunsvotteja on..tai mut jos se ahistelija onkin ollu nainen joka on väittäny olevansa mies?...mistä sitä tietää kellä on mitkäkin värkit
kannattais olla tarkkana tuon sanan kanssa kun se tulee ruotsinkielestä ja tarkottaa koiranv***ua :whistle:


:LOL: :LOL:
 
Musta vaihtuu harmaaksi.
Toiko tissikohu tänne lisää miehiä? Minullekin 3 miestä on lähettänyt yksäriä kesän aikana, että olisivat ihastuneet minuun ja haluaisivat treffeille yms. Minä olen sentään onnellisesti naimisissa oleva perheellinen äiti-ihminen. En ole vastannut näillä miehille mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Musta vaihtuu harmaaksi.:
Toiko tissikohu tänne lisää miehiä? Minullekin 3 miestä on lähettänyt yksäriä kesän aikana, että olisivat ihastuneet minuun ja haluaisivat treffeille yms. Minä olen sentään onnellisesti naimisissa oleva perheellinen äiti-ihminen. En ole vastannut näillä miehille mitään.
on tuonut. kerrasta tuli varmaan joku 5-6 ainaki...

 
Aljendo
no en ainakaan ja itse oo ollut asialla. ja eksyin tälle palstalle, kun poika yhteishuoltajuudessa ja töissä lasten parissa. pitäiskö huomenna kaupasta hakea se pinkki mekko? :LOL:
 
Harkitsee myös hamekankaan ostoa.. :snotty: :eek:
Oliskohan rotsin ja buutsien kanssa yhteesopivista väreistä ehdotuksia? :LOL:

Ei vaan, ihottavaa tuollainen varmastikin suora kielto toimisi parhaiten, varmasti lopettaa jos sanot suorinsanoin, tai kuten tuolla ehdotettiin paljastat nimimerkin. -Kyllä mies kivun kestää vaan ei häpeää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Harkitsee myös hamekankaan ostoa.. :snotty: :eek:
Oliskohan rotsin ja buutsien kanssa yhteesopivista väreistä ehdotuksia? :LOL:

Ei vaan, ihottavaa tuollainen varmastikin suora kielto toimisi parhaiten, varmasti lopettaa jos sanot suorinsanoin, tai kuten tuolla ehdotettiin paljastat nimimerkin. -Kyllä mies kivun kestää vaan ei häpeää.
semmonen vieno violetti käy vallan mainiosti ;) :LOL:
 

Yhteistyössä