Miten sanoa yhdelle palstan miehelle ettei kiinnosta

  • Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
No kerro sen nikki täällä. Luulis sit vähän hävettävän :D . Todennäköisesti se nikki häviäis ja tilalle tulis uus ... Mut luulis olevan sen verran inhottava temppu et ymmärtäis lopettaa ahdistelun.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ja viestithän saa poistettua ilman lukemistakin. Ei pitäis mikään hirvee iso ongelma olla ventovieraasta ihmisestä...
kyllä se voi jos menee "ahdistelun" puolelle niin kyllä se ällöttävältä ja ongelmalliselta tuntuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eihän:
täällä montaa miestä ole :)
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
karloss
touhutipat
MrTurku


Nämä ainakin löytyy.



 
harmaillen nyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja eihän:
täällä montaa miestä ole :)
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
karloss
touhutipat
MrTurku


Nämä ainakin löytyy.

:ashamed:
:ashamed:
:ashamed:
:ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaillen nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja eihän:
täällä montaa miestä ole :)
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
karloss
touhutipat
MrTurku


Nämä ainakin löytyy.

:ashamed:
:ashamed:
:ashamed:
:ashamed:
Pistinkin nämä ainakin löytyy.Muitakin voi olla :)
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Huh, en ainakaan ole minä kun kerran perheellinen on... mutta paha riesa tuollainen jos ei ymmärrä puhetta, sanot sille kerran kunnolla niin että tuntuu ja sen jälkeen et enää vastaa laisinkaan, eiköhän se muutaman kuukauden päästä viimeistään tajua ettei siellä pingisverkon toisella puolella olekkaan kukaan palauttamassa palloa...
nakkaisit sä mua yv:llä jos rekkautuisin? :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
Täältähän saattaa saada kokonaisen perhepaketin! :LOL:
Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:
Just tätä samaa mietiskelin tuolla aiemmassa ketjussa :xmas: Jotenkin mä en osaa kuvitella jotain oikein "äijää" kaikista maailman sivustoista pyörimässä plussalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Siis.. tämä EI ole mikään mammapalsta! Helkutan hyvä vaan et täällä on miehiä joukossa.
Eihän tämä toki ole mammapalsta. Mutta valittavasti tappeleva kanalauma on tästä sellaisen tehnyt :/
Palstan "keskusteluista" on varmaan 1% sellaisia mitä miehet haukottelematta jaksaa edes lukea.
Itse kun kirjaudun plussalle mun mies menee suosiolla toiseen huoneeseen tuhisten "akkojen juttuja" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Huh, en ainakaan ole minä kun kerran perheellinen on... mutta paha riesa tuollainen jos ei ymmärrä puhetta, sanot sille kerran kunnolla niin että tuntuu ja sen jälkeen et enää vastaa laisinkaan, eiköhän se muutaman kuukauden päästä viimeistään tajua ettei siellä pingisverkon toisella puolella olekkaan kukaan palauttamassa palloa...
nakkaisit sä mua yv:llä jos rekkautuisin? :heart:
No tottakai nakkaisin, ehkäpä usemmallakin, enkä sanojani säästelisi saati aikaa! ;) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
Täältähän saattaa saada kokonaisen perhepaketin! :LOL:
Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:
Just tätä samaa mietiskelin tuolla aiemmassa ketjussa :xmas: Jotenkin mä en osaa kuvitella jotain oikein "äijää" kaikista maailman sivustoista pyörimässä plussalla.
Se kertookin siitä miten kapea on suomalaisen "äijän" mieskuva. Miehisyyttä rajotetaan just tällasilla järjettömästi ylikapeilla mieskuvilla ikään kuin äijyyttä ja perhekeskeisyyttä ei vois muka yhdistää. Tai ikään kuin kiinnostus 2plus aihepiireihin olisi epämiehekästä. Mä olen täällä sen takia että oon se kolikon toinen puoli. Tietoisesti. Siks siinä omasta näkökulmasta ei ole mitään akkamaista tai epämiehekästä vaan päinvastoin. Täällä olen ja vahvana seison.

Ne harvat jotka mut on livenä tavannu voi ehkä sitte harmaana vahvistaa että mikä oon miehiäni :D *nerd* *korjaa rillien asentoa ja vie serlat roskikseen*


 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ja viestithän saa poistettua ilman lukemistakin. Ei pitäis mikään hirvee iso ongelma olla ventovieraasta ihmisestä...
kyllä se voi jos menee "ahdistelun" puolelle niin kyllä se ällöttävältä ja ongelmalliselta tuntuu.
Ap:n tapauksessa käsittääkseni kyse "normaalista" vonkaamisesta.
How cute :D

:heart:

 

Yhteistyössä