Hyvä juttu, me kun ollaa aina niin ehdottoman realistisia itekkiAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja naiset saa realistisia näkökulmia minulta asioihnsa!Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Voihan se olla mielenkiintoista saada muiden naisten näkökulmaa asioihin, ku oman vaimon vaan :wave:
Usko pois Korupöly, ei ole tarvetta moiseenAlkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Onks Dude76 ollut asialla?
kyllä se voi jos menee "ahdistelun" puolelle niin kyllä se ällöttävältä ja ongelmalliselta tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ja viestithän saa poistettua ilman lukemistakin. Ei pitäis mikään hirvee iso ongelma olla ventovieraasta ihmisestä...
Mu stanaAlkuperäinen kirjoittaja eihän:täällä montaa miestä ole
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mu stanaAlkuperäinen kirjoittaja eihän:täällä montaa miestä ole
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
karloss
touhutipat
MrTurku
Nämä ainakin löytyy.
Pistinkin nämä ainakin löytyy.Muitakin voi ollaAlkuperäinen kirjoittaja harmaillen nyt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mu stanaAlkuperäinen kirjoittaja eihän:täällä montaa miestä ole
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
karloss
touhutipat
MrTurku
Nämä ainakin löytyy.
:ashamed:
Just näin!!Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:laita sille takas yv että jos vielä ottaa suhun yhteyttä lähtee yv modeille..
Tai ota ylläpitoon yhteyttä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just näin!!Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:laita sille takas yv että jos vielä ottaa suhun yhteyttä lähtee yv modeille..
mutta eipä niihin yksäreihin ole toistaiseksi valtaa puuttua, valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just näin!!Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:laita sille takas yv että jos vielä ottaa suhun yhteyttä lähtee yv modeille..
no ei varmana ole päätön... se on kiva ja asiallinenAlkuperäinen kirjoittaja Miili:Siis onks se Päätön?
nakkaisit sä mua yv:llä jos rekkautuisin? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Huh, en ainakaan ole minä kun kerran perheellinen on... mutta paha riesa tuollainen jos ei ymmärrä puhetta, sanot sille kerran kunnolla niin että tuntuu ja sen jälkeen et enää vastaa laisinkaan, eiköhän se muutaman kuukauden päästä viimeistään tajua ettei siellä pingisverkon toisella puolella olekkaan kukaan palauttamassa palloa...
Just tätä samaa mietiskelin tuolla aiemmassa ketjussa :xmas: Jotenkin mä en osaa kuvitella jotain oikein "äijää" kaikista maailman sivustoista pyörimässä plussalla.Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Täältähän saattaa saada kokonaisen perhepaketin!Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
Eihän tämä toki ole mammapalsta. Mutta valittavasti tappeleva kanalauma on tästä sellaisen tehnyt :/Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Siis.. tämä EI ole mikään mammapalsta! Helkutan hyvä vaan et täällä on miehiä joukossa.
No tottakai nakkaisin, ehkäpä usemmallakin, enkä sanojani säästelisi saati aikaa! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja g:nakkaisit sä mua yv:llä jos rekkautuisin? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Huh, en ainakaan ole minä kun kerran perheellinen on... mutta paha riesa tuollainen jos ei ymmärrä puhetta, sanot sille kerran kunnolla niin että tuntuu ja sen jälkeen et enää vastaa laisinkaan, eiköhän se muutaman kuukauden päästä viimeistään tajua ettei siellä pingisverkon toisella puolella olekkaan kukaan palauttamassa palloa...
Se kertookin siitä miten kapea on suomalaisen "äijän" mieskuva. Miehisyyttä rajotetaan just tällasilla järjettömästi ylikapeilla mieskuvilla ikään kuin äijyyttä ja perhekeskeisyyttä ei vois muka yhdistää. Tai ikään kuin kiinnostus 2plus aihepiireihin olisi epämiehekästä. Mä olen täällä sen takia että oon se kolikon toinen puoli. Tietoisesti. Siks siinä omasta näkökulmasta ei ole mitään akkamaista tai epämiehekästä vaan päinvastoin. Täällä olen ja vahvana seison.Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Just tätä samaa mietiskelin tuolla aiemmassa ketjussa :xmas: Jotenkin mä en osaa kuvitella jotain oikein "äijää" kaikista maailman sivustoista pyörimässä plussalla.Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Täältähän saattaa saada kokonaisen perhepaketin!Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
UskonAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Usko pois Korupöly, ei ole tarvetta moiseen
Ap:n tapauksessa käsittääkseni kyse "normaalista" vonkaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:kyllä se voi jos menee "ahdistelun" puolelle niin kyllä se ällöttävältä ja ongelmalliselta tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ja viestithän saa poistettua ilman lukemistakin. Ei pitäis mikään hirvee iso ongelma olla ventovieraasta ihmisestä...
How cuteAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ap:n tapauksessa käsittääkseni kyse "normaalista" vonkaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:kyllä se voi jos menee "ahdistelun" puolelle niin kyllä se ällöttävältä ja ongelmalliselta tuntuu.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ja viestithän saa poistettua ilman lukemistakin. Ei pitäis mikään hirvee iso ongelma olla ventovieraasta ihmisestä...