Miten sanoa yhdelle palstan miehelle ettei kiinnosta

  • Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Harkitsee myös hamekankaan ostoa..
Oliskohan rotsin ja buutsien kanssa yhteesopivista väreistä ehdotuksia?


se skottimiesten käyttämä "hame" vois vaikka sopia ... :eek:
ai kiltti siis?

juu, hyvin sopii... mutta sen kanssa pitää olla oikiat sukat ja kalukukkaroki. ja muistakaa: EI ALKKAREITA! :whistle: :p :p
 
nose
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:
Kunhan huvikseni kirjoittelen.Eikäå tämä kait mikään mammapalsta ole.Kaipa täällä saa perheelliset miehetkin kirjoitella.Aika samat ropleemat ne on meilläkin.Eikä mikään estä sinkkujakaan täällä olemasta.
Nii kyllähän luulis et perheellisillä miehillä on vielä enemmän yhteistä tänne ku vaikka sinkuilla, joilla ei edes ole perhettä. Mutta tosiaan tännehän saa kyllä kirjottaa ihan kaikki.

Voihan se olla mielenkiintoista saada muiden naisten näkökulmaa asioihin, ku oman vaimon vaan ;) :wave:
muuttuuko naisen ajattelutapa niin totaalisesti, kun siitä tulee äiti? mitä niin ihmeellistä täällä puhutaan, ettei lapsettomat käsitä??
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Harkitsee myös hamekankaan ostoa..
Oliskohan rotsin ja buutsien kanssa yhteesopivista väreistä ehdotuksia?


se skottimiesten käyttämä "hame" vois vaikka sopia ... :eek:
ai kiltti siis?

juu, hyvin sopii... mutta sen kanssa pitää olla oikiat sukat ja kalukukkaroki. ja muistakaa: EI ALKKAREITA! :whistle: :p :p
mulla mitään päällä ole nyt muutenkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Harkitsee myös hamekankaan ostoa..
Oliskohan rotsin ja buutsien kanssa yhteesopivista väreistä ehdotuksia?


se skottimiesten käyttämä "hame" vois vaikka sopia ... :eek:
ai kiltti siis?

juu, hyvin sopii... mutta sen kanssa pitää olla oikiat sukat ja kalukukkaroki. ja muistakaa: EI ALKKAREITA! :whistle: :p :p
Hmm..Pitänee tutustua tarjontaan, baarissa varmaan sitten parempi pysytellä pois tiskinjakkaroilta ettei kovin vilauttele, pinkki kiltti.. :LOL:
Olisikohan sellainen polvipituinen hyvä vai uskaltaisikohan hieman lyhyemmän, pääsisi minun seksikkäät jalkani oikeuksiinsa.. :LOL:

-Pistää lady shavin ostoslistalle ja poistaa valkoiset tennis-
sukat.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nose:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:
Kunhan huvikseni kirjoittelen.Eikäå tämä kait mikään mammapalsta ole.Kaipa täällä saa perheelliset miehetkin kirjoitella.Aika samat ropleemat ne on meilläkin.Eikä mikään estä sinkkujakaan täällä olemasta.
Nii kyllähän luulis et perheellisillä miehillä on vielä enemmän yhteistä tänne ku vaikka sinkuilla, joilla ei edes ole perhettä. Mutta tosiaan tännehän saa kyllä kirjottaa ihan kaikki.

Voihan se olla mielenkiintoista saada muiden naisten näkökulmaa asioihin, ku oman vaimon vaan ;) :wave:
muuttuuko naisen ajattelutapa niin totaalisesti, kun siitä tulee äiti? mitä niin ihmeellistä täällä puhutaan, ettei lapsettomat käsitä??


aika pitkälle naisen ajattelutapa muuttuu kun jälikasvua alkaa tulla, ei heti sillä hetkellä kun vauva kainaloon annetaan vaan aikaa myöten kun lapset kasvaa. Arvot muuttuu, elämä opettaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Yäk. Olen lähes satavarma, että kaikki ne miehet, jotka tänne eksyvät, ovat tuota samaa kastia...itselläkin kokemusta yhdestä, joka onneksi lakkasi ottamasta yhteyttä kun lopetin itse vastailun tyystin. Puutteessa eläviä nörttejä, jotka tänne tulevat iskemään väsyneitä, puutteessa olevia äitejä. Lujaa menee.
Sinullapa on hyvä kuva miehistä. Miehet eivät tietenkään voi olla kiinnostuneita perhe-elämästä tai lapsista.

"väsyneitä, puutteessa olevia äitejä" Sinullapa "toinen harmaa" on kaunis kuva itsestäsi:D Nyt ei tainnutkaan olla kyse miehistä kun puhuit .. vaan itsestäsi ja heikosta itsetunnosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
mä veikkaisin imperialia..
tammihärkä ahdistelis vaan tyyliin: korot nousee, onko sulla vara maksaa lainas pois??
:LOL: Noo, baby..Kyllä mä halutessani parempaan pystyisin kuitenkin:
"Hani, korot ovat ylhäällä, niin minäkin, valutaanko yhdessä stagflaatioon vai saavutetaanko yhdessä talouskasvun huippu, siitä raukeaan lamaan laueten"
 
asdfasdf
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
mä veikkaisin imperialia..
tammihärkä ahdistelis vaan tyyliin: korot nousee, onko sulla vara maksaa lainas pois??
:LOL: Noo, baby..Kyllä mä halutessani parempaan pystyisin kuitenkin:
"Hani, korot ovat ylhäällä, niin minäkin, valutaanko yhdessä stagflaatioon vai saavutetaanko yhdessä talouskasvun huippu, siitä raukeaan lamaan laueten"
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja liikekumppani:
Alkuperäinen kirjoittaja nose:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen harmaa:
Kerropa, Timppa, ihan oikeesti MIKÄ sinut ajaa tällaselle mammapalstalle?? En vain jostain syystä oikein ymmärrä teitä miehiä täällä, ei sillä että tahtoisin teille paha olla. :xmas:
Kunhan huvikseni kirjoittelen.Eikäå tämä kait mikään mammapalsta ole.Kaipa täällä saa perheelliset miehetkin kirjoitella.Aika samat ropleemat ne on meilläkin.Eikä mikään estä sinkkujakaan täällä olemasta.
Nii kyllähän luulis et perheellisillä miehillä on vielä enemmän yhteistä tänne ku vaikka sinkuilla, joilla ei edes ole perhettä. Mutta tosiaan tännehän saa kyllä kirjottaa ihan kaikki.

Voihan se olla mielenkiintoista saada muiden naisten näkökulmaa asioihin, ku oman vaimon vaan ;) :wave:
muuttuuko naisen ajattelutapa niin totaalisesti, kun siitä tulee äiti? mitä niin ihmeellistä täällä puhutaan, ettei lapsettomat käsitä??


aika pitkälle naisen ajattelutapa muuttuu kun jälikasvua alkaa tulla, ei heti sillä hetkellä kun vauva kainaloon annetaan vaan aikaa myöten kun lapset kasvaa. Arvot muuttuu, elämä opettaa
Voin kyllä suoraan sanoa.. että ennemmin kuin ikinä tänne palstaan.. niin tukeutuisin oman mieheni neuvoihin lapsen kasvatuksessa, vaikka odotan hänelle vasta ekaa lasta. Hän ei ole sanonut vielä tähän päivään mennessä yhtään tyhmää tai epäpätevää kasvatusasiaa. Täällä palstalla taas monet naiset ovat itsensä kanssa kriisissä ja siten jäävejä antamaan neuvoja. Mieluummin siis ainakin minä itse kuuntelen tasapainoista, ei sairastunutta ihmistä, vaikka ei olisi lapsia, ( mies tai nainen) kuin kriisissä olevaa äitiä .. joka koittaa neuvoa vain siksi "koska on äiti ja muka tietää paremmin". :heart:
Ei pahalla... Ja tämä teksti ei ollut suora piikki kenenkään tekstiin tässä ketjussa. Kunhan annoin oman näkemykseni.

 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja liikekumppani:
Miten sanoa yhdelle palstan miehelle ettei kiinnosta Vastaus=
E I K I I N N O S T A!!!!!!!
Lyhyesti ja ytimekkäästi
mut katoppa jos se sattuu vaiks olee semmonen perskärpänen joka ei usko vaikka kuinka sanois ei?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Imperial vonkasi Nyynää ihan melkein julkisestikin... En tiedä sitten onko ap Nyynä, vaiko joku muu...
eiks nyynä kyselly tässä ketjussa, saako sen paljastaa???
ja kysyin sen takia sitä, koska on ollu tämmönen ketju aiemminki ja siinä ketjussa puhuttiin että nämä asiat pitäis hoitaa yyveenä, ei julkisesti. eli en omakohtasesti tarkottanu sitä.

 

Yhteistyössä