S
Suski
Vieras
Miksi kela ei usko minua, kun olen kaksi kertaa soittanut asumistuen huijauksesta. Tiedän, että se huijaus on satavarmaa. Mies on sukulaiseni ja hän käy hyväpalkkaisessa työssä. "Vaimo" on työtön, eli saa kaikki tuet. vaimon nimi vain vuokrasopimuksessa, mutta äijä asuu aivan tyystin samassa osoitteessa. Kela ei pane asian suhteen tikkua ristiin. Mietin vaan, että kannattaako tässä maassa rehellisyys..