Miten saan napostelun loppumaan? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mua oikeesti alkaa itseäni nyt vaivata se jo liikaa. Sen on pakko loppua.

Siis syön ihan joka päivä karkkia eli en napsi mitään muuta. Keksit, pullat jne saa olla rauhassa.

Olen hoikka ja urheilen paljon joka viikko eli mistään laihdutuksesta ei ole kyse.

Jätä ne sinne kauppaan :D Helpommin sanottu kuin tehty. Ja ei sekään varsinaisesti auta, kun mies ostaa karkkia ja lapsilla on karkkia karkkipäivinä. Ja jostain helvetistä niitä aina muutenkin tulee tonne kaappiin.

Tota mietin, et pitäis vaan pilkkoo porkkanoita valmiiks ja natustaa niitä. Karppaan en ala ja mahani syön kyllä täyteen muutenkin. En vedä mitään turhia hiilareita muutenkaan ja kun ei ole kummoisempaa syytä niin en sen enempää karppaile.

[QUOTE="alkup";25509626]Jätä ne sinne kauppaan :D Helpommin sanottu kuin tehty. Ja ei sekään varsinaisesti auta, kun mies ostaa karkkia ja lapsilla on karkkia karkkipäivinä. Ja jostain helvetistä niitä aina muutenkin tulee tonne kaappiin.

Tota mietin, et pitäis vaan pilkkoo porkkanoita valmiiks ja natustaa niitä. Karppaan en ala ja mahani syön kyllä täyteen muutenkin. En vedä mitään turhia hiilareita muutenkaan ja kun ei ole kummoisempaa syytä niin en sen enempää karppaile.[/QUOTE]

älä murehi,kyllä se siitä lähtee käyntiin. :) mulla oli ennen joulua monen viikon ajan (hyi),kauhee napostelukausi,joka päivä jotain piti mussuttaa,lopulta siitä ei ees nauti vaan se on tapa.
nyt pidän täysin herkuttoman kuukauden,ja nyt kolmen viikon jälkeen en keipaa herkkuja ollenkaan.
joskus parin viikon jälkeen siitä jo tuli tapa,ja totuin siihen,ettei niitä tarvitse eikä ne sitä nautintoa anna oikeesti,kun sen hetken kun sitä karkkia on suussa...
juon paljon vettä,jossa sitruunalohkoja ja limelohkoja tuomassa vähän makua,ja näyttämässä herkulliselta :b vihannekset on todella on jees herkkujen tilalla,ja hedelmätkin parempi kuin karkit.

[QUOTE="tii";25509635]älä murehi,kyllä se siitä lähtee käyntiin. :) mulla oli ennen joulua monen viikon ajan (hyi),kauhee napostelukausi,joka päivä jotain piti mussuttaa,lopulta siitä ei ees nauti vaan se on tapa.
nyt pidän täysin herkuttoman kuukauden,ja nyt kolmen viikon jälkeen en keipaa herkkuja ollenkaan.[/QUOTE]

Mä olin vajaat pari viikkoa ennen joulua ilman karkkia, ja olen samaa mieltä yllä olevan kanssa, että reilun viikon jälkeen sitä ei enää kaipaa. Mä valitettavasti sorruin silloin siihen yhteen... nyt tarvis jättää taas uudestaan, muuten en pääse ikinä raskauskiloista eroon :( Se abstinenssi on vaan niin kauheaa... :O

[QUOTE="tii";25509635]älä murehi,kyllä se siitä lähtee käyntiin. :) mulla oli ennen joulua monen viikon ajan (hyi),kauhee napostelukausi,joka päivä jotain piti mussuttaa,lopulta siitä ei ees nauti vaan se on tapa.
nyt pidän täysin herkuttoman kuukauden,ja nyt kolmen viikon jälkeen en keipaa herkkuja ollenkaan.
joskus parin viikon jälkeen siitä jo tuli tapa,ja totuin siihen,ettei niitä tarvitse eikä ne sitä nautintoa anna oikeesti,kun sen hetken kun sitä karkkia on suussa...
juon paljon vettä,jossa sitruunalohkoja ja limelohkoja tuomassa vähän makua,ja näyttämässä herkulliselta :b vihannekset on todella on jees herkkujen tilalla,ja hedelmätkin parempi kuin karkit.[/QUOTE]

Kiitos kannustuksesta! Ja tiedän joo, että jahka pääsee pahimman yli niin helppaa, mutta nyt tää alkaa jo tosiaan käydä niin paljon järjen päälle, että PAKKO saada se stoppi. Hemmetti vaan kun toi työ on sellainen, että aina ei kerkee syödä niin sitten sortuu herkästi. Mutta yritetään. Pitäis olla joku hyvä juttu millä motivoisin itseäni.

Vuosi sitten olin yli kuukauden syömättä karkkia ja se kävi ihan helposti. Lähti oikeastaan ihan siitä, että ääneen uhosin tarpeeksi että pystyn. Sitten seuraava kuukausi meni niin, että napostelin välill äja sitten se taas repesi. Annan liian herkästi luvan itselleni siihen, kun ei ole mitään ongelmaa painon suhteen.

Mutta siis - koitokseen. :)

Itellä napostelu on ollut ongelmana pläskien takia. Mul on auttanut tosiaan karkkien pois jättö, mies niitä ei kaupasta rehaa, purkansyönti, vedenjuonti sekä kaikenlainen pikkuräpeltäminen koska tuppaan napostella tylsyyteen. Napostelua en ole pyrkinyt korvaamaan ruualla.

[QUOTE="alkup";25509653]Kiitos kannustuksesta! Ja tiedän joo, että jahka pääsee pahimman yli niin helppaa, mutta nyt tää alkaa jo tosiaan käydä niin paljon järjen päälle, että PAKKO saada se stoppi. Hemmetti vaan kun toi työ on sellainen, että aina ei kerkee syödä niin sitten sortuu herkästi. Mutta yritetään. Pitäis olla joku hyvä juttu millä motivoisin itseäni.

Vuosi sitten olin yli kuukauden syömättä karkkia ja se kävi ihan helposti. Lähti oikeastaan ihan siitä, että ääneen uhosin tarpeeksi että pystyn. Sitten seuraava kuukausi meni niin, että napostelin välill äja sitten se taas repesi. Annan liian herkästi luvan itselleni siihen, kun ei ole mitään ongelmaa painon suhteen.

Mutta siis - koitokseen. :)[/QUOTE]

joo,ja anna ihmeessä sitten kerta viikkoon itelles lupa syödä herkkuja! :) mä teen aina niin(lakon jälkeen taas)että valitsen kolme mieleistä juttua kaupasta silloin.muun viikon oon tosi tiukka.muuten voi tulla niitä kamalia ahmimisrepsahduksia. ja se kolme juttua VOIS tarkottaa mun pohjattomalle mahalle että puol kiloo irttareita,puol litraa jätskiä ja suklaalevy,mutta ei,suklaapatukka,joku rahka,ja vaikka nyt pulla,riittää ihan hyvin tyydyttään herkkuhimon sinä yhtenä päivänä... :)

Mulla on sama ongelma. Olen kokeillut jättää pois, mutta ei onnistu. Mua alkaa väsyttämään aivan hemmetisti enkä saa mitään tehtyä. Minullakaan ei ole tarvetta laihduttaa, mutta jotenkin nolottaa mussuttaa koko ajan jotain, varsinkin jotain epäterveellistä. Ajattelin kokeilla vaihtaa pähkinöihin tai kuivattuihin hedelmiin, jota voin pitää koneen vieressä, kun en selvästikään voi lopettaa... Toivottavasti toimii. :)

mulla autto karppaus. Ei tee enää mieli karkkia. Ennen vedin pussin illassa ja voikkareita ja nakkeja meni myös. Jos illalla torkahdin aikasin ja jäi iltanapostelut väliin mä menin yöllä jääkaapille :D nyt ei oo mitään vierotusoireita herkuista. Ei hirveesti tarvii ajatella enää syömistä vaikka en laihduta enää

Yhteistyössä