Onko muilla ollut tällästä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namiholisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

namiholisti

Vieras
Meillä on kuukauden ikäinen ihana vauva. Raskausaikana minulla ei juuri ollut himo/inhokki-mielitekoja, mutta sen jälkeen kun vauva syntyi minulla on ollut aivan MIELETÖN MAKEANHIMO. Tämä on aivan kauheaa..
En kehtaa enää kohta käydä meidän lähikaupassa, kun tuntuu että myyjätkin kauhistelee mun namiostoksia..ja siis pullat ja jätskitkin menee sujuvasti..
Miten tämän vois saada loppumaan?? En haluaisi enää yhtään syödä hyvää.
Pelkkä "päättäminen" ei auta, olen jo kaksi viikkoa joka päivä kauppaan mennessäni päättänyt etten osta karkkia ja muuta mutta...
Sanottakoon vielä, että imetän, ja vauvan kanssa menee ja sujuu kaikki hienosti,eli masennuksia ei ole. Taaperokin täällä on, eli kiire kyllä välillä :)
Ja syön myös lämmintä ruokaa päivittäin. Raskausaikana maistui hyvin hedelmät ja vihannekset, mutta ei enää..

minulla oli aivan sama juttu. namii oli saatava,jos ei muuten niin melkeinpä sokeria suoraan pussista :ashamed:

peilikuva avasi silmäni ja siihen loppui mässyttely. viikon verran oli 'vierotusoireita' mutta sitten hälveni. ruisleipä auttoi kummasti =)

ja kokeileppa kromitabletteja, ne vie makeanhimon :)

Niin olenkin kuullut kromitableteista. Ne siis tehosi? Kiva kuulla. Mistä ostit? Apteekista vaiko luontaistuotekaupasta?
Minulla on keliakia, eli ruisleipään en voi turvautua..
Muita hyviä vinkkejä??? :) Kiitokset

Mulla, vauva nyt n.1kk vanha ja melkeinpä päivittäin tulee jotain makeaa syötyä..Raskausaikana oikeestaan suurin himo oli ruisleipään, mut nyt senkin lisäks hirvee makeannälkä koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja namiholisti:
Niin olenkin kuullut kromitableteista. Ne siis tehosi? Kiva kuulla. Mistä ostit? Apteekista vaiko luontaistuotekaupasta?

en kokeillut niitä nyt, peilikuva riitti :D

mutta tuos 4-5v sitten,kun painoin 120kg ja kamala makeanhimo,silloin kromit auttoivat =)
ostin luontaistuote kaupasta silloin... hintaa en muista enää,sori.

ja sekin auttaa,et hommaat jonkun kivan harrastuksen missä 'joutuu' liikkumaan ja on mieleistä sulle. mulle se oli (ja on edelleen) ratsastus =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

mutta tuos 4-5v sitten,kun painoin 120kg ja kamala makeanhimo,silloin kromit auttoivat =)

ja sekin auttaa,et hommaat jonkun kivan harrastuksen missä 'joutuu' liikkumaan ja on mieleistä sulle. mulle se oli (ja on edelleen) ratsastus =)

mitkä on sun mitat nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mitkä on sun mitat nyt?

168cm pitkä ja 78kg

vielä ois laihdutuksen varaa,vaan en ota ressiä siitä näin joulun alla :)

Yhä edelleen ja varmasti niin pitkään kun imetän. Mulla jano tekee makeannälän, joten mulla auttaa se, että aina ennen karkkipussille menoa hörppään lasin vettä, joten seuraavaan makeanhimoon mennee usemapi tunti aikaa.

Esikoisen odotusaikana makean himoon auttoi jälkiruoka. Kun ruuan jälkeen otin hedelmäsalaattia tai tai mitä hyvänsä makeaa kohtuullisen määrän, pystyin hallitsemaan makeanhimoa.

Saatko tarpeellisen energiamäärän ruuasta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mitkä on sun mitat nyt?

168cm pitkä ja 78kg

vielä ois laihdutuksen varaa,vaan en ota ressiä siitä näin joulun alla :)

:flower: :flower: olet hienosti kyllä saanut pudotettua painoa! =)

Mulla oli kanssa tän nuorimman kaa tommosta, se kesti reilu 2kk ja mä soin JOKA IKINEN PÄIVÄ 2 suklaa levyä, pullaa, limua karkkia jne.
mut reilun 2kk:n jälkeen se vaan jotenkin loppu ja kyllä meillä jo mieskin kauhisteli mun makean himoa, epäili mun olevan edelleen raskaana :D

Yhteistyössä