N
nanne30
Vieras
Tää on kestänyt nyt muutaman kuukauden näin pahana. Kuolema pelottaa mua. Mietin joka ilta kun menen nukkumaan että mitä jos aamulla en enää herääkään. Välillä mua ihan itkettää ja valvonkin sen takia. Mitä jos lapselleni tulee vaikka syöpä? Mitä voin tehdä tälle pelolle? Oon huomannut sellaisen asian että välillä ihan tervekin ihminen kuolee yllättäen
Miehelläni on usein pää kipeä, varsinkin viikonloppuisin/loman alussa. migreeniä itse sanoo sen olevan. Mä pelkään että aivokasvain
Tää alkoi oikeestaan jo pari vuotta sitten, olin viimeisilläni raskaana kun terve isäni meni terveystarkastukseen ja jo parin kuukauden kuluttua olikin sydänleikkauksessa. Se oli kamala järkytys ja loppu raskaus menikin sitten itkiessä. Silloin tajusin että vanhempani voivat kuolla ihan koska vaan. Pelkäsin lapsenakin että menetän vanhempani.
Mulla on kaikki niin hyvin. Rahahuolista huolimatta olen erittäin onnellinen miehen ja kolmen lapsen kanssa. Pelkään että tämä loppuu
Tää alkoi oikeestaan jo pari vuotta sitten, olin viimeisilläni raskaana kun terve isäni meni terveystarkastukseen ja jo parin kuukauden kuluttua olikin sydänleikkauksessa. Se oli kamala järkytys ja loppu raskaus menikin sitten itkiessä. Silloin tajusin että vanhempani voivat kuolla ihan koska vaan. Pelkäsin lapsenakin että menetän vanhempani.
Mulla on kaikki niin hyvin. Rahahuolista huolimatta olen erittäin onnellinen miehen ja kolmen lapsen kanssa. Pelkään että tämä loppuu