miten saan turhan mustasukkaisuuden loppumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mustis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mustis"

Vieras
mun mies on töissä toisella paikkakunnalla ja viettää siellä paljon aikaa, myös öitä. Välillä on viikonkin pois putkeen ja sitten taas jonkin aikaa kotona.
Mies soittelee mulle paljon ja minä sille. Kumpikaan meistä ei ole koskaan tehnyt mitään miksi luottamuksen pitäisi olla jotenkin heikolla pohjalla, mutta jostain syystä musta on tullut kauhean mustasukkainen mitä en ennen ollut ollenkaan! Epäilen kokoajan että miehelläni on siellä joku toinen ja otan pienimmänkin asian vihjeenä siitä että se pettää. en haluaisi olla tällainen enkä ymmärrä miksi olen!
Miehelle en ole edes puhunut että olen näin mustasukkainen. en halua alkaa katkeraksi kotirouvaksi:D Mutta juuri sitä mä taidan pikkuhiljaa alkaa olla. Miten saisin itseni tajuamaan että mua se rakastaa ja mun kanssa haluaa olla, eikä ole mitään syytä pahoittaa omaa mieltä ihan turhilla asioilla?!

Munkin mies ollut 2 vkoa putkeen reissussa ja tuttuja tunteita. Ollaan sovittu et soitetaan unipusut ja lauantaina se oli ollut niin väsynyt (pääsi töistä klo 23 ) ettei jaksanut niin seuraavana päivänä epäilin et oisko lähtenyt sit viihteelle. En epäile et pettäis,ei syytä ja tiedän et arvostaa mitä sil on pelissä,meille toinen tulossa ja ollaan aika paljon kasvettu yhteen tässä suhteessa. Mutta voin kertoa et pahapaikka on toisen reissutyöt ja kuinka yrittäs tsempätä jostain tulee päähän outoja tunteita ja sit ne purkautuu miehelle :( kannattaa muuttaa omaa asennettaan.

meillekin vauva tulossa tässä kuukauden sisään, joten se varmaan nostattaa tunteita pintaan entisestään.. ja meillä myös tapana että mies soittaa illalla kun on päässyt töistä. Auta armias jos jonain päivänä se ei soitakaan niin olen ihan varma että nyt se on löytänyt jonkun toisen ja jättää mut ja mitä mä sitten teen...Omaa asennetta haluaisinkin muuttaa koska tiedän että itse mä tässä itselleni ongelman teen, se vaan ei ole kovin helppoa..

Toisaalta vois olla hyvä puhua miehelle tuossa vaiheessa omista tunteista. Jossain vaiheessa ne sitten räjähtää isona pommina. Meillä mies aloitti työn, jossa tekee reissuhommia sillon tällöin. Yleensä yhden yön keikkoja. Mä oon ollu kans jopa sairaalloisen mustasukkainen ja ajattelin jo lopettaa suhteen, kun en jaksa omia mustasukkaisuuksia. Ollaan sit paljon miehen kanssa puhuttu ja sitä kautta oon alkanu itsekin oppia hallitsemaan omia tunteita. Oma mielikuvitus pääsi liikaa valloilleen ja kuvittelin jo vaikka mitä. Mies on sitten tiputtanu maan pinnalle ja tuntuu, että tästä mustasukkaisuudesta voi päästä eroon...

aika auttaa... tiedän. kun kuluu joitain vuosia niin ymmärrätte asioiden todellisen arvon ja ei se pettäminen nyt kuitenkaan maailmanloppu ole, ei. asiat asettuu vaan

[QUOTE="vieras";23972471]Munkin mies ollut 2 vkoa putkeen reissussa ja tuttuja tunteita. Ollaan sovittu et soitetaan unipusut ja lauantaina se oli ollut niin väsynyt (pääsi töistä klo 23 ) ettei jaksanut niin seuraavana päivänä epäilin et oisko lähtenyt sit viihteelle. En epäile et pettäis,ei syytä ja tiedän et arvostaa mitä sil on pelissä,meille toinen tulossa ja ollaan aika paljon kasvettu yhteen tässä suhteessa. Mutta voin kertoa et pahapaikka on toisen reissutyöt ja kuinka yrittäs tsempätä jostain tulee päähän outoja tunteita ja sit ne purkautuu miehelle :( kannattaa muuttaa omaa asennettaan.[/QUOTE]

niin ja lisään tähän et mun mies tehnyt reissutöitä 3 vuotta. Siinä alkuajat olin ihan rikki. Ja tiedän taas reissumieheiä jotka sumeilematta pettää vaimojaan,mies joskus niistä kertoi kun olen kysellyt aika paljon. Mut luottamus ja luottamus suhteeseen ja että mies kyllä odottaa sit sitä yhteistä aikaa.

Yhteistyössä